خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ساختار و مدیریت سازمان آتش نشانی ایراد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۴

در سال میلیارد تومان در سازمان آتش نشانی هزینه می‌شود تا در ثانیه‌ها اتفاقی رخ ندهد / گزارش مجزایی درباره حادثه جمهوری تهیه و به رئیس شورای شهر تهران تقدیم کرده‌ام / چرا به جای محکوم کردن مسئولان اصلی، آتش‌نشان دستگیر و محکوم می‌شود.

ایلنا: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: ‌ من بیش از اینکه دنبال خرابی نردبان آتش نشانی باشم به ساختار و مدیریت آن نقد دارم.

" محمد حقانی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ایراد اصلی به ساختار معیوب آتش نشانی است، ادامه داد: چرا باید در حوادثمشابه حادثه جمهوری به جای محکوم کردن مسئولان اصلی، آتش‌نشان دستگیر و محکوم شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت حاکم بر سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نقص دارد، تصریح کرد: در سال میلیارد تومان در سازمان آتش نشانی هزینه می‌شود تا در ثانیه‌ها اتفاقی رخ ندهد. باید نیروهای مدیریتی سازمان دوره دیده باشند از خود مدیر عامل تا نیروی رده‌پایان. باید همه متخصص باشند حتی باید تجهیزات به روز باشد.

حقانی با اشاره به اینکه گزارش مجزایی درباره حادثه جمهوری تهیه و به رئیس شورای شهر تهران تقدیم کرده‌ام؛ گفت: باید دنبال علت و معلول گشت نه اینکه در این حادثه دو نفر را بازداشت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز