خبرگزاری کار ایران

با افتتاح تقاطع غیرهمسطح و پل شهید صالحی میسر می‌شود؛

کاهش ترافیک ایام پایانی سال در محدوده بهشت زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۹

با توجه به اینکه وجود ترافیک سنگین در ورودی بهشت زهرا(س) تردد برای شهروندان را در روزهایی مانند ایام پایانی اسفند با مشکل مواجه می‌ساخت، لزوم احداثاین احساس شد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از افتتاح تقاطع غیرهمسطح و پل سرلشگر شهید صالحی واقع در قسمت شمالی بهشت زهرا(س) تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، " اکبر توکلی " با اشاره به اینکه پل شهیدصالحی در ضلع شمالی بهشت زهرا(س) واقع شده است، گفت: این پل در باب الشهدا یا در شمالی بهشت زهرا(س) و روی تقاطع دو بزرگراه شهید هاشمی و علامه عسگری احداثشده است.

وی با بیان اینکه این پل از بار ترافیکی ورودی بهشت زهرا(س) کم می‌کند، افزود: با توجه به اینکه وجود ترافیک سنگین در ورودی بهشت زهرا(س) تردد برای شهروندان را در روزهایی مانند ایام پایانی اسفند با مشکل مواجه می‌ساخت، لزوم احداثاین احساس شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچنین تصریح کرد: پل شهیدصالحی شامل ۲ دستگاه پل B۱ و B۲ است که به صورت غیرهمسطح قرار گرفته و از روی یکدیگر عبور خواهند کرد.

وی درباره موقعیت پل B۲ چنین توضیح داد: این پل مسیر عبور از بزرگراه شهید هاشمی یا صالح آباد به سمت شرق در بزرگراه علامه عسگری تا سه راه باقرشهر را به صورت مستقیم تامین می‌کند. همچنین طول این پل ۳۲۰ متر و عرض آن ۱۰.۵ متر است که در یک جهت و با یک باند احداثشده است.

توکلی درباره پل B۱ که تقاطع اصلی بلوار علامه عسگری را به صورت روگذر با محور اتوبان صالح آباد یا بزرگراه شهید هاشمی برقرار خواهد کرد، ادامه داد: شهروندان به راحتی می‌توانند با استفاده از این پل به صورت مستقیم از اتوبان صالح آباد و از باب الشهدا، ورودی شمالی بهشت زهرا(س) وارد این محدوده شوند.

به گفته وی پل B۱ با طول۹۸ متر و عرض ۳۳ متر است و ترافیک را به صورت روگذر تامین خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان اظهار کرد: با افتتاح این پل ورود و خروج شهروندان بسیار آسان‌تر از گذشته انجام خواهد شد و در پنج شنبه و جمعه پایانی سال و روزهای تعطیل و همچنین مناسبت‌ها باعثبار ترافیکی ایجاد شده در این محدوده روان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز