خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی به ایلنا خبر داد:

پایان بارش برف از اواخر وقت فردا / افزایش تدریجی دما کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۵

کمینه دمای هوای تهران نیز امشب منهای ۸ درجه زیر صفر خواهد بود و روز شنبه ۵ درجه زیر صفر خواهد بود / بارش برف در تهران نیز از اوایل امشب کاسته می‌شود.

ایلنا: کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی، با بیان اینکه از اواخر وقت فردا پایان بارش برف در کشور را پیش بینی می‌کنیم، گفت: ‌دمای هوای به تدریج در کشور افزایش می‌یابد.

نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بارش برف در غرب، جنوب، جنوب غرب، دامنه‌های البرز و نیمه شرق کشور ادامه خواهد داشت، افزود: از بعد از ظهر امروز از شدت بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در تهران نیز از اوایل امشب کاسته می‌شود، گفت: فردا بارش‌ها در شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و اواخر وقت فردا نیز سامانه بارشی بتدریج از کشور خارج می‌شود.

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی با اشاره به اینکه از فردا به تدریج دمای هوا در تهران و بیشتر استان‌ها افزایش می‌یابد، تاکید کرد: این افزایش‌ها به گونه‌ای نیست که یکباره دمای هوا افزایش یابد بلکه پیش بینی می‌کنیم دمای هوای تهران فردا ۴ درجه و پس فردا ۳ درجه افزایش یابد به طوری پیشینه دمای تهران در روز جمعه ۳ درجه بالای صفر باشد.

نقشینه گفت: کمینه دمای هوای تهران نیز امشب منهای ۸ درجه زیر صفر خواهد بود و روز شنبه ۵ درجه زیر صفر خواهد بود.

وی ادامه داد: ‌دمای هوا در شمال شرق کشور همچنان سرد است اما روند تدریجی گرم شدن دما در چند روز اینده را پیش بینی می‌کنیم.

وی گفت: تا روز جمعه سامانه جدید دیگری وارد کشور نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز