خبرگزاری کار ایران

تشریح فعالیت‌های نوروزی ستاد گردشگری شهرداری

کد خبر : ۱۴۳۲۰۱

این برنامه‌ها از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در دو مرحله ۱۰ روزه اجرا خواهد شد که دوره اول برنامه‌ها شاد‌تر و مفرح‌تر خواهد بود اما به علت تقارن دوره دوم ده روزه با ایام فاطمیه نوع برنامه‌ها در آن نیز تغییر خواهد کرد.

ایلنا: مدیران شهرداری تهران دیروز طی نشستی در معاونت اجتماعی و فرهنگی این نهاد فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را برای ایام نوروز و توسعه گردشگری در تهران تشریح کردند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست زارع صفت، رئیس ستاد گردشگری و مدیر سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی بعنوان اولین سخنران توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این ستاد ارائه کرد و گفت: ما جلساتی را با سازمان میراثفرهنگی و گردشگری داشتیم و خودمان نیز در حال جمع آوری برنامه‌ها از مناطق ۲۲ گانه شهرداری هستیم.

وی افزود: این برنامه‌ها از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در دو مرحله ۱۰ روزه اجرا خواهد شد که دوره اول برنامه‌ها شاد‌تر و مفرح‌تر خواهد بود اما به علت تقارن دوره دوم ده روزه با ایام فاطمیه نوع برنامه‌ها در آن نیز تغییر خواهد کرد.

مجتبی احمدلو، مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری از دیگر سخنرانان این جلسه بود که اطلاعاتی را در ارتباط با برنامه‌هایی که شهرداری طی این ایام خواهد داشت، ارائه کرد.

استقبال از میهمانان در چهار دروازه ورودی شهر، تحویل کتاب راهنمایی گردشگری به تفکیک مناطق به گردشگران که شامل اطلاعات عمومی و اختصاصی‌‌ همان مناطق است، نصب تابلوهای گردشگری در شهر، استندهای اطلاع رسانی در اماکن خاص اعم از فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاههای راه آهن، انتشار کتابچه عکس در تیراژ ۵ هزار نسخه، از جمله برنامه‌های این ایام به گفته آقای احمدلو خواهد بود.

مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه همچنین از راه اندازی وب سایت «می‌ه‌مان تهران» خبر داد که کار آن تولید و پخش کلیپ‌های تبلیغاتی است.

حجت الاسلام امرودی قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران سخنران دیگر این جلسه بود که در اظهاراتش ایام فاطمیه را بعنوان روزهای مهم و در پیش رو در ایام نوروز برشمرد و گفت: با توجه به اینکه ایام نوروز مقارن با ایام فاطمیه خواهد بود شادی‌ها دراین ایام بالطبع کم هستند لذا باید بخش گردشگری را رونق ببخشیم.

وی خاطر نشان کرد: در تهران با توجه به اینکه معاونت اجتماعی رویکردش با افراد می‌باشد نه با جاده و خیابان و غیره پس شعار ما این است که شهر فرهنگی اجتماعی را با رویکرد دینی اداره کنیم.

امرودی در ادامه افزود: ما به دنبال شهری هستیم که مردم بتوانند با هم و در کنار هم در محیطی سالم، امن و پویا، با آرامش و شاد زندگی کنند.

این مدیر شهری خاطر نشان کرد: سال گذشته شهرداری تهران موفق شد چهار و نیم میلیون مسافر را در تهران جذب کند امسال بر آورد شده است که این میزان به هفت الی هفت و نیم میلیون بازید کننده برسد.

وی همچنین به تهیه «انونس گردشگری» بعد از دهه فجر و پخش آن از رسانه ملی نیز اشاره کرد و گفت: برای اینکه همه مردم آگاهی بیشتری داشته باشند این انونس از رسانه ملی نیز تبلیغ خواهد شد.

در این جلسه شرکت کنندگان که از معاونت حمل و نقل ترافیک، معاونت اجتماعی، سازمان فن آوری، سامانه ۱۳۷، سازمان میادین و پارک‌ها، شرکت واحد، اداره کل روابط عمومی، سازمان بازرسی شهرداری تهران حضور داشتند به نواقص و ایرادهای برنامه‌ها در سال‌های گذشته اشاره و راهکارهایی را برای برطرف شدن این نواقص ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز