خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی به ۶۳۰۰ هموطن گرفتار در برف و کولاک

کد خبر : ۱۴۱۹۷۳

استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، رضوی. جنوبی، زنجان، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد با بیشترین حجم بارش برف و کولاک در این مدت مواجه بودند.

ایلنا: قائم مقام سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۶ هزار و ۳۰۰ نفر در برف و کولاک سه روز گذشته در سطح کشور خبر داد و گفت: در این مدت ۳۵ نفر در حوادثبرفی کشور مصدوم شدند که ۲۴ نفر از آن‌ها از جمله یک خانم باردار به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده و ۱۱ نفر نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، مجتبی سیف به تاثیر پذیری ۱۸ استان کشور در برف و کولاک سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، رضوی. جنوبی، زنجان، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد با بیشترین حجم بارش برف و کولاک در این مدت مواجه بودند.

وی با اشاره به اسکان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در حوادثکولاکی کشور، افزود: در سه روز گذشته یک هزار و ۱۰۰ خودرو نیز با انجام عملیات رهاسازی از میان برف و کولاک خارج شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: در این مدت ۶۸۸ نیروی امدادی در قالب ۲۳۷ تیم عملیاتی، مشغول فعالیت در محورهای مواصلاتی کشور بوده‌اند.

سیف از بکارگیری ۲۱۰ خودرو عملیاتی در حوادثکولاک خبر داد و افزود: با تلاش امدادگران تا به امروز بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی، ۶۲۰ تخته پتو و ۴۴۰ قرص نان در میان مردم در راه مانده توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز