خبرگزاری کار ایران

دبیر در گفت‌وگو با ایلنا:

هزینه حضور دولت در تهران محاسبه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۵۶

در حال حاضر در حوزه عوارض و مدیریت پسماند بدهی دولت مشخص شده و شهرداری تهران هم بر این اساس میزان این بدهی ها را به دولت اعلام کرده است.

ایلنا: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پی انتشار خبر پیگیری مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی، اظهار امیدواری کرد که دولت یازدهم به مدیریت شهری کمک کند تا مشکلات شهر تهران کمتر شود.

" علیرضا دبیر " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تفاوت رویکرد دولت یازدهم نسبت به دولت قبلی گفت: با اینکه دولت جدید هنوز ریالی از مطالبات شهرداری تهران در سال جاری را پرداخت نکرده اما رویکردی که نسبت به پرداخت این مطالبات دارد با دولت قبلی متفاوت است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با مدیریت شهری مبنی بر ضرورت تعامل دوسویه شهرداری تهران و دولت بیان کرد: در سالهای گذشته عدم همکاری دولت سرعت پیشرفت شهر تهران را کند کرد و بسیاری از مشکلات فعلی شهر تهران ناشی از رویکرد نادرست به مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه در احکام برنامه پنج ساله بدهی های دولت در حوزه های مختلف مشخص شده، تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه عوارض و مدیریت پسماند بدهی دولت مشخص شده و شهرداری تهران هم بر این اساس میزان این بدهی ها را به دولت اعلام کرده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران معتقد است هزینه حضور دولت در تهران باید محاسبه شود تا شرایط زیست محیطی پایتخت بهتر شود.

دبیر در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد در دولت جدید تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دولت شکل گرفته است. ما هم امیدواریم دولت بدهی هایش را به شهرداری پرداخت کند تا مشکلات مردم در شهر تهران برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز