خبرگزاری کار ایران

عضو جدید شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کارگروه ویژه‌ معلولان در شورای شهر تهران را تشکیل می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۶

پیش از من مجتبی شاکری در شورا به عنوان عضو روشندل حضور یافته‌اند وی که از گروه جانبازان است ارتباط سازمانی با معلولین و سازمان‌های مردم نهاد معلولان نداشت و بعد از ورودش به شورا فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

ایلنا: عضو جدید شورای شهر تهران با بیان از جامعه معلولین هستم، گفت: بعداز ورود به شورای شهر تهران کارگروه ویژه‌ معلولان در شورای شهر تهران را تشکیل می‌دهم.

" علی صابری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه هنوز رسما برای حضورم در شورای شهر تهران به عنوان عضو سی و یکم چیزی به من اعلام نشده است، افزود: در صورت اعلام سریع رئیس شورای شهر تهران به فرمانداری و اجرای اقدامات اولیه در جلسه فردای شورای شهر حضور خواهم یافت.

وی ادامه داد: امیدوارم تا روز سه‌شنبه به عنوان نماینده مردم در شورای شهر حضور جدی خود را آغاز کنم.

این عضو جدید شورای شهر تهران با بیان اینکه از بدنه جامعه معلولین هستم، به برخی از فعالیتش در این بخش اشاره کرد و گفت: پیش از من مجتبی شاکری در شورا به عنوان عضو روشندل حضور یافته‌اند وی که از گروه جانبازان است ارتباط سازمانی با معلولین و سازمان‌های مردم نهاد معلولان نداشت و بعد از ورودش به شورا فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

صابری همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه من از جامعه معلولان هستم و تمام تلاش خود را برای ساماندهی شهر و بهبود وضعیت این جامعه خواهم داشت و با همکاری فاطمه دانشور یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران کارگروه ویژه‌ای به همین منظور در زیر مجموعه کمیسیون اجتماعی و فرهنگی تشکیل خواهم داد.

به گزارش ایلنا، علی صابری به دلیل استفعای مسعود سطانی‌فر به منطور حضور در ریاست سازمان میراثفرهنگی به عنوان عضو علی‌البدل وارد شورای شهر تهران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز