خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

پیمانکاران مترو به دنبال دریافت طلب شان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۹

در جلسه امروز دو فوریت لایحه چگونگی تدوین سیاست ها و راهکار برنامه عملیاتی برای تحقق منویات رهبری بررسی و به تصویب رسید.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران، گفت: تاکنون هیچ اعتباری به مترو از متمم بودجه تخصیص نیافته است و تمامی پیمانکاران مترو نتوانستند طلب خود را وصول کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " ابوالفضل قناعتی " در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از دو ماه از تصویب متمم بودجه شهرداری تهران می‌گذرد، اظهار کرد: قرار بود از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان آن به مترو اختصاص یابد.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ اعتباری به مترو از این بودجه تخصیص نیافته است و پیمانکاران مترو نتوانستند طلب خود را وصول کنند.

این عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست توضیحی نسبت به عدم توزیع بودجه تصویب شده به مترو باشد.

احمد مسجدجامعی از قناعتی خواست تا تذکر خود را به صورت مکتوب به منظور ارسال به شهردار تهران ارائه دهد.

همچنین در جلسه امروز رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به بند ۱۰، راهبرد ۷، برنامه پنج ساله اول شهرداری تهران گفت: براساس این بند، شهرداری موظف بود با همکاری نهادهای ذی ربط نسبت به ساماندهی خودروهای سنگین و وانت بار‌ها به منظور کاهش آلودگی هوا و سرب در ظرف شش ماه اقدام کند.

وی گفت: از شهردار تهران می‌خواهیم توضیحات لازم را در این بخش ارائه دهد.

همچنین در جلسه امروز دو فوریت لایحه چگونگی تدوین سیاست‌ها و راهکار برنامه عملیاتی برای تحقق منویات رهبری بررسی و به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز