خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران:

انتقال مجمسه‌های فاخر شهر به دلیل نبود مکان مناسب انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۰

مجمسه‌های بدل فردوسی، خیام و امیرکبیر آماده است اما متاسفانه محل مناسبی برای ساخت موزه نگهداری این آثار جانمایی نشده است.

ایلنا: مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: انتقال مجمسه‌های فاخر شهر به دلیل نبود مکان مناسب تاکنون انجام نشده است.

سیدمجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره مجسمه‌های ربوده شده شهر تهران و ساخت مشابه این آثار، اظهار کرد: براساس آنچه وظیفه ما بود تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا همانند مجسمه‌های ربوده شده توسط صاحب اثر مجسمه دیگری را تهیه کنیم و هم اکنون صد درصد کار انجام شده است.

وی ادامه داد: مجسمه شهری برای فضای شهری تهیه می‌شود و برخی از آثار سالها در این فضا سالها باقی می‌ماند و به جایی منتقل نمی‌شوند با این حال برخی از آثار همچون مجسمه میدان فردوسی، خیام و امیرکبیر نیاز است برای حفظشان به محل دیگری منتقل شوند.

مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران، با بیان اینکه در چند سال شروع به ساخت مجمسه‌های بدل فردوسی، خیام و امیرکبیر کردیم، تصریح کرد: این بدل‌ها آماده است اما متاسفانه محل مناسبی برای ساخت موزه نگهداری این آثار جانمایی نشده است

موسوی با بیان اینکه مشکل مالی نداریم، گفت: ما به دنبال فضای مناسب برای ایجاد موزه هستیم. تاکنون به دلیل نبود مکان مناسب ساخت این موزه انجام نشده است اما در آینده نزدیک این کار عملیاتی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز