خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دبیرخانه آتش نشانان کلانشهرهای کشور به ایلنا خبر داد:

مسمومیت ۱۸ نفر در جشن عروسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۲۳

در بخش زنانه تالار عروسی که ۱۵۰ نفر در آن حضور داشتند به دلیل حجم زیاد گازگرفتگی تعداد زیادی از مهمانان این عروسی دچار مسمومیت شدند.

ایلنا: سخنگوی دبیرخانه آتش نشانان کلانشهرهای کشور، گفت: شب گذشته ۱۸ نفر در یک جشن عروسی در تالاری در کلانشهر تبریز دچار مسمومیت شدند.

" سید جلال ملکی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از حادثه گازگرفتگی در تالار عروسی در کلان شهر تبریز خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۷:۴۹ روز گذشته در شهر تبریز ابتدای جاده ال گلی رخ داد.

وی ادامه داد: در بخش زنانه تالار عروسی که ۱۵۰ نفر در آن حضور داشتند به دلیل حجم زیاد گازگرفتگی تعداد زیادی از مهمانان دچار مسمومیت شدند. آتش نشانان با حضور به موقع در محل و تخلیه گاز موجود، ۱۸ نفر را برای مداوا به مراکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی دبیرخانه آتش نشانان کلانشهرهای کشور با بیان اینکه ۹ نفر از این افراد سریعا مداوا و مرخص شدند، گفت: حال ۹ نفر از این مصدومان به دلیل شدت گازگرفتگی وخیم اعلام شده بود و در بیمارستان بستری شدند.

ملکی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از بخاری بزرگ و خارج شدن دودکش از خروجی موجب این حادثه شده است، گفت: در دو سال گذشته نیز در شهر ری به دلیل حادثه مشابه ۷۰ مادر و دختر در یک مراسم جشن تکلیف دچار مسمومیت شدند.

وی توصیه کرد: پیشنهاد می‌شود در مراکز تجمعی بزرگ همچون سینما، باشگاه‌ها و تالار‌ها که افراد زیادی حضور دارند از وسایل گرمایشی شعله ور استفاده نشود و محیط توسط وسایل حرارتی مرکزی همچون شوفاژ گرم شود. همچنین در صورت استفاده از بخاری‌های بزرگ حتما دودکش این بخاری چک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز