خبرگزاری کار ایران

معاون مالی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

از میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران اطلاع نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۷

مطالبات پیمانکاران از ما در سال ۹۱ بیش از دو هزار میلیارد تومان است / هنوز میزان دقیق و حتی نسبی مطالبات پیمانکاران از شهرداری را نمی‌دانیم چرا که در دفا‌تر ما ثبت و بررسی نشده است.

ایلنا: معاون مالی شهرداری تهران با بیان اینکه در مجموع بیش از دو هزار میلیارد تومان تا پیش از سال ۹۲ به پیمانکاران بدهکاریم، گفت: از میزان بدهی به پیمانکاران درسال ۹۲ اطلاع ندارم.

" حسین محمد پورزرندی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شهرداری به پیمانکاران براساس مستندات ثبت شده در دفا‌تر حسابرسی انجام می‌شود، اظهار کرد: در اقدامی بدهی تمامی پیمانکاران تا پایان سال ۹۰ پرداخت شد که البته این پرداختی‌ها از صورت وضعیت ثبت شده انجام شد.

وی ادامه داد: در برخی موارد پیمانکارانی وجود داشتند که اعلام کردند از ما طلب دارند که به هر دلیلی مطالبات آن‌ها در دفا‌تر ما ثبت نشده بود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تأکید براینکه مطالبات پیمانکاران از ما در سال ۹۱ بیش از دو هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: این رقم در برخی موارد زیر ۱۰۰ میلیون تومان و در برخی موارد نزدیک ۲۰ میلیارد تومان است. تمامی این مطالبات براساس سندهای ثبت شده مورد تایید ما است و سیستم حسابرسی تعهدی ما براساس این اسناد مطالبات را پرداخت می‌کند.

پورزرندی در پاسخ به این پرسش که میزان مطالبات پیمانکاران در سال جاری با توجه به پروژه‌های بزرگ چه میزان است، گفت: هنوز میزان دقیق و حتی نسبی این مطالبات را نمی‌دانیم چرا که در دفا‌تر ما ثبت و بررسی نشده است اما تا پایان سال میزان بدهی پیمانکاران را حتما تعیین می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز