خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی می‌کند؛

چرا انتقال میدان میوه و تره‌بار فرمانیه به خیابان وطن‌پور منتفی شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۲

اولویت برای ما آغاز ساخت مجتمع جدید میدان میوه و تره بار است / شهرداری منطقه یک محل مناسبی را برای این جابجایی جانمایی کند که کمترین مزاحمت و بیشترین خدمات را داشته باشد.

ایلنا: در حالی که قرار بود غرفه‌های میدان میوه و تره بار فرماینه به خیایان وطن‌پور منتقل شود، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران، اعلام کرد: «انتقال میدان میوه و تره‌بار فرمانیه به خیابان وطن‌پور منتفی شد». با این شرایط احتمال آن وجود دارد شهروندان منطقه یک فعلا میدان میوه و تره‌باری نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زمین ۲۰ هزار متر مربعی میدان میوه و تره‌بار شهید لواسانی(فرماینه) بدون مصوبه شورای شهر تهران اواسط مردادماه امسال فروخته شد از آن روز ارائه خدمات در این میدان بزرگ محدود به چند غرفه شد و قرار شد آن میدان به خیابان وطن‌پور منتقل شود.

پس از گذشت چندماه گویا این انتقال کاملا منتفی شده است چون به گفته تعدادی از شهروندان شهرداری اعلام کرده است میدان میوه و تره بار قدیمی تنها تا ۳۰ دی ماه خدمات ارائه می‌دهد.

صفوی مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهر تهران درباره تعیین تکلیف نهایی انتقال موقت میدان میوه و تره بار فرمانیه به خیابان وطن پور به خبرنگار ایلنا، گفت: با شروع کار اجرایی برای انتقال این میدان میوه تره بار همسایگان به دلیل برخی از مشکلات از جمله مسائل ترافیکی و حضور مردم، عدم رضایت خود را اعلام کردند از این رو انتقال میدان میوه و تره بار به این خیابان منتفی شد.

وی با بیان اینکه معاون خدمات شهری و اعضای شورای شهر نیز از این مکان دیدن داشتند، تصریح کرد: قرار شده است شهرداری منطقه یک محل مناسبی را برای این جابجایی جانمایی کند که کمترین مزاحمت و بیشترین خدمات را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه اولویت برای ما آغاز ساخت مجتمع جدید میدان میوه و تره بار است، تصریح کرد: البته اولویت ما براین است که حتما خدمات لازم را به شهروندان در بخش میوه و تره بار ارائه دهیم.

صفوی در پاسخ به اینکه آیا این مطلب که گفته می شود تا ۳۰ دی ماه جاری مکان قدیمی میوه و تره بار خدمات به شهروندان ارائه می دهد و پس از آن تعطیل می‌شود، گفت: من این مطلب را از شما می شنوم تا آن روز ۱۵ روز باقی مانده است تلاش ما براین است که ابتدا مکان مناسبی را جانمایی کنیم سپس با انتقال میدان میوه و تره بار به مکان دیگر مکان قدیمی را برای ساخت آماده کنیم.

وی ادامه داد: قصد ما توقف ارائه خدمات نیست اما از طرف دیگر برای آغاز ساخت پروژه جدید میدان میوه و تره بار محدودیت زمانی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز