خبرگزاری کار ایران

افزایش دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در صدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۶

در ابتدای سال ۹۲ در مجموع ۱۰۷ دوربین ثبت تخلفات سرعت در تهران فعال بود که هم اکنون تعداد این دوربین‌ها به ۱۸۰ دستگاه افزایش یافته و بیشتر بزرگراه‌های پایتخت تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: تعداد دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در بزرگراه صدر به ۱۴ دستگاه افزایش یافت و در حال حاضر روی پل صدر به طور کامل تحت پوشش کامل این دوربین‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، " ایلوش وزیری " با بیان اینکه احداثپل صدر در امتداد تونل نیایش به منزله تکمیل شبکه بزرگراهی شرقی – غربی تهران برای اتصال دو قطب اصلی شمال و شرق به غرب و مرکز شهر است گفت: این سازه یکپارچه در حقیقت یک راه موازی با محورهای حکیم و همت بشمار رفته و عامل موثری در زمینه مدیریت تراکم و ترافیک در این محور‌ها محسوب می‌شود. احداثپل صدر و تونل نیایش منجر به کاهش طول سفر به میزان ۳۰ درصد برای رانندگانی است که قصد سفر از نواحی شرقی و شمالی شهر به نواحی غربی و مرکزی شهر را دارند. افزایش ظرفیت بزرگراه صدر به موجب احداثپل صدر، امکان استفاده از این ظرفیت اضافه برای سیستم حمل و نقل همگانی را فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: برای مدیریت یکپارچه ترافیک، تصادفات، تخلیه اضطراری و امدادرسانی، سیستم‌های هوشمند حمل و نقل نظیر تابلوهای متغیر خبری، سیستم‌های کنترل رمپ، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت نصب و راه اندازی شده‌اند. و تمام این اقدامات منجر به کاهش وقایع ناگوار و جلوگیری از ایجاد شرایط بحرانی خواهد شد.

وزیری در پایان افزود: در ابتدای سال ۹۲ در مجموع ۱۰۷ دوربین ثبت تخلفات سرعت در تهران فعال بود که هم اکنون تعداد این دوربین‌ها به ۱۸۰ دستگاه افزایش یافته و بیشتر بزرگراه‌های پایتخت تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز