خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

وقوع چند انفجار در یک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۳

آتش نشانان با مراجعه به محل یک ساختمان چهار طبقه ۸ واحدی را مشاهده کردند که در طبقه چهارم آن یک واحد ۶۵ متری دچار حریق شده است و چند انفجار کوچک در آن انجام شده واحد مسکونی کاملا شعله‌ور شده است و آتش از پنجره و بالکن در حال سرایت به طبقات پایینی و واحد مجاور است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع چند انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهرک سجادیه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر، گفت: شب گذشته ساعت ۲۲:۱۰ حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در بزرگراه بعثت شهرک سجادیه رخ داد که بعد از اطلاع رسانی ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان با مراجعه به محل یک ساختمان چهار طبقه ۸ واحدی را مشاهده کردند که در طبقه چهارم آن یک واحد ۶۵ متری دچار حریق شده است و چند انفجار کوچک در آن انجام شده واحد مسکونی کاملا شعله‌ور شده است و آتش از پنجره و بالکن در حال سرایت به طبقات پایینی و واحد مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه در داخل این واحد مسکونی دو مرد به سن ۴۰ و ۴۵ حضور داشتند که یکی از آنها در داخل منزل گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش نشانان موفق شدند این فرد را که دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس بدهند.

ملکی با بیان اینکه در این منزل ۴ سیلندر گاز کوچک و بزرک و تعدادی اسپری گاز وجود داشت، تاکید کرد: خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی موفق به خروج سیلندرهای گاز شدند اما اسپری های کوچک منفجر شدند و چند انفجار را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: با تلاش آتش نشانان آتش به طور کامل اطفا شد و عملیات در ساعت ۲۳:۴۷ به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز