خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر کشور به ایلنا خبر داد؛

پرداخت ۲۴۵ میلیارد تومان یارانه بلیت حمل و نقل عمومی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۹

متاسفانه در سال جاری یارانه بلیت حمل و نقل عمومی پرداخت نشده است / در مرحله نخست ۱۰۰ میلیارد تومان برای یارانه بلیت حمل و نقل عمومی(متروی تهران و مشهد و اتوبوسرانی) واریز خواهد شد.

ایلنا: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور، گفت: تا پایان امسال در مجموع ۲۴۵ میلیارد تومان یارانه حمل و نقل عمومی پرداخت خواهد شد.

" هوشنگ خندان‌دل " در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه متاسفانه در سال جاری یارانه بلیت حمل و نقل عمومی پرداخت نشده است، اظهار کرد: در صدد هستیم تا آخر هفته جاری پرداخت نخستین بخش یارانه بلیت حمل و تقل عمومی(مترو و اتوبوس) پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ از ردیفی که در اختیار ما است معاونت برنامه‌ریزی نظارت رهبردی ریاست جمهوری حدود ۳۰ درصد تخصیص داده است و ما نیز این مبلغ را از خزانه‌داری کل درخواست کرده‌ایم.

معاون عمران و توسعه امور شهری وروستائی وزیر کشور، با بیان اینکه در مرحله نخست، ۱۰۰ میلیارد تومان برای یارانه بلیت حمل و نقل عمومی(متروی تهران و مشهد و اتوبوسرانی) واریز خواهد شد، تاکید کرد: تا پایان امسال در مجموع ۲۴۵ میلیارد تومان یارانه حمل و نقل عمومی پرداخت خواهد شد.

وی اعلام کرد: تا پایان سال در بخش دوم نیز مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان یارانه به حساب شهرداری‌ها واریز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز