خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران:

نمای ساختمانها در " ری " باید متناسب با تاریخ و فرهنگ این شهر باشد

کد خبر : ۱۳۲۸۰۸

شهرداری ها نمی توانند همیشه به فکر کمک از دولت یا کسب درآمدهای ناشی از فروش تراکم ویا جرایم ساخت وساز غیر مجاز باشند باید در آمدهای پایدار برای خودشان تعریف کنند / در شهرری قابلیت های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار وجود دارد.

ایلنا: رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران، گفت: نمای ساختمانها در " ری " باید متناسب با تاریخ و فرهنگ این شهر باشد.

به گزارش ایلنا، سومین جلسه کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران و شهرداران مناطق ۱۵،۲۰ و شهرداران و روسای شوراهای شهرهای حسن اباد، باقر شهر و کهریزک و معاون عمرانی فرماندار در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

" محمد سالاری "، رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران، ری و تجریش در این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد کارگروه مدیریت شهری در شهرستان ری اظهار داشت: ایجاد و تشکیل این کارگروه کار بسیار شایسته و مناسبی است و من از فرماندار بابت ایجاد این کارگروه تشکر می کنم، در واقع با ایجاد این کارگروه ما در شهرستان ری شاهد مدیریت یکپارچه شهرری به صورت غیر رسمی هستیم، برای اولین بار شاهد چنین کارگروهی در سطح شهرستان ری هستیم که با موضوع بررسی و پاسخگویی به موضوعات ذی مدخل شهرری عملا مدیریت یکپارچه شهرری را پیش می برد. این کار می تواند در ساماندهی و حل مشکلات و معضلات شهری بسیلار موثر باشد.

عضو شورای شهر تهران افزود: پیشنهاد می کنم دستورات جلسه مشخصی برای این کارگروه گذاشته شود، اگر این کار را نکنید بعد از مدتی با مشکل روبرو خواهید شد، تشکیل این کارگروه می تواند یک بستری مناسبی برای حل مشکلات مدیریت شهر فراهم آورد.

سالاری در ادامه اظهار داشت: شورای شهر با تمام توان در خدمت مردم شهر ری هست و سعی دارد مسائل حوزه شهر ری را ویژه و جدا از شهر تهران ببیند جلسه ای که ما به اتفاق رییس شورا در همین فرمانداری شهر ری برگزار کردیم ناشی از همین نگاه است. قطعا در اعتبارات و مصوبات شورا به مسائل شهر ری ویژه نگاه کرده ایم و از این به بعد هم نگاه خواهیم کرد.

رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهردر پایان ضمن استقبال از پیشنهاد فرماندار ری مبنی براجرای نمایی مناسب برای ساختمانهای شهر ری متناسب با فرهنگ دینی و تاریخی شهر ری گفت: ما در شورای شهر و در کمیسیون شهر سازی از این پیشنهاد استقبال می کنیم و هر کاری از دست ما بر آید انجام می دهیم. شما در اینجا طرح و پیشنهادتان را تکمیل کنید و به شورا ارائه دهید من تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز بیان داشت: مدیریت شهری یکی از مهمترین حوزه های خدمات رسان به مردم است و مردم کار این حوزه را لمس می کنند و کاستی ها و کمی های آن را بلاعینه می بینند. لذا این کارگروه با هدف هماهنگ کردن کلیه امور مربوط به حوزه مدیریت شهری برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم ایجاد شده است.

معاون استاندار تهران در ادامه افزود: این کار گروه می تواند با مطالعه علمی به پیدا کردن روش‌های مناسب برای ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری‌ها، به شهرداریها کمک کند. شهرداریها نمی توانند همیشه به فکر کمک از دولت یا کسب درآمدهای ناشی از فروش تراکم ویا جرایم ساخت وساز غیر مجاز باشند باید در آمدهای پایدار برای خودشان تعریف کنند. در شهرری قابلیت های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار وجود داردو این کارگروه فرصت خوبی برای شناسایی وسرمایه گزاریهای مشترک می توتند ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز