خبرگزاری کار ایران

چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۳

چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی، از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: ‌ چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی، از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نمایشگاه " سعید دولتشاهی "، رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاههای فناوریهای نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور، به معرفی توانمندیهای این شرکت‌ها می‌پردازد.

وی در توضیح اینکه بیشترین مشارکت در این نمایشگاه در چه زمینه‌هایی است، گفت: شرکت کنندگان در حوزه‌های حفاظت و امنیت و ایمنی و آتش نشانی حضور دارند که در حوزه حفاظت و امنیت، شامل سیستم‌ها، تجهیزات و فناوری‌های نظارت تصویری و دوربین مداربسته، نرم‌افزارهای هوشمندسازی، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسنادی، گیت‌های امنیتی و فروشگاهی، کنترل تردد و ساعتهای حضور و غیاب، اعلام سرقت و… است.

دولتشاهی به زیر مجموعه‌های حوزه ایمنی و آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: این حوزه شامل سیستم‌ها، تجهیزات و فناوری‌های کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، ناوگان موتوری آتش‌نشانی، البسه و تجهیزات حفاظت فردی و گروهی، مشاوره و استقرار سیستمهای مدیریت و طرحهای ایمنی حریق، پوششهای ضدحریق، و دیگر فناوری‌ها در حوزه‌های امداد و نجات، بهداشت کار، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، حوادثشیمیایی و… است.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتشانیریال از حضور بیش از ۴۵ شرکت از بزرگ‌ترین کمپانیهای مطرح در حوزه حفاظتی و ایمنی که نماینده برندهای معتبر این صنعت در دنیا هستند، در چهارمین نمایشگاه خبر داد و گفت: برگزاری اولین سمینار تخصصی مدیریت بحران و فناوریهای نوین صنعت ایمنی، برگزاری کارگاههای آموزشی متعدد با موضوعات روز صنعت حفاظت و ایمنی و همچنین در صورت مساعدبودن شرایط جوی، مانورهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات با استفاده از تکنولوژیهای جدید در زمره برنامه‌های جانبی نمایشگاه است. به گفته وی، چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی، از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز