خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ری خبر داد:

تبدیل گورستان های قدیمی به باغ آرامستان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۴

با توجه به اینکه متولی امامزاده ها و گورستان ها اداره اوقاف است، در مورد ساماندهی نیز اوقاف باید همکاری کند تا این گورستان ها را به باغ آرامستان تبدیل کنیم.

ایلنا: فرماندار شهرستان ری گفت: ساماندهی گورستان های قدیمی در اولویت است و با همکاری اوقاف گورستان ها به باغ آرامستان تبدیل خواهند شد.

به گزارش ایلنا، جمالی پور در مورد وضعیت گورستان های قدیمی شهر ری گفت: تمام گزارشاتی که از سوی مردم به ما می رسد در مورد وضعیت نابسامان گورستان های قدیمی و تبدیل آن به یک معضل امنیتی، اجتماعی را قبول داریم، این مکان ها باید به یک فضای مناسب و در شان مردم ری تبدیل شود.

وی با بیان این مطلب که ساماندهی گورستان ها در اولویت قرار دارد افزود: با توجه به اینکه متولی امامزاده ها و گورستان ها اداره اوقاف است، در مورد ساماندهی نیز اوقاف باید همکاری کند تا این گورستان ها را به باغ آرامستان تبدیل کنیم.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: پیگیر هستیم تا ساماندهی گورستان ها در؟ بودجه ۹۳ دیده شود، شورای شهر هم قول اعتبار داده است و در صورت همکاری اوقاف و شهرداری بحثنوسازی گورستان را آغاز خواهیم کرد.

جمالی پور در پایان خاطرنشان کرد: در صورت موافقت اوقاف و همکاری شهرداری منطقه ۲۰ تا پایان سال ۹۳ گورستان های قدیمی احیا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز