خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

پاسخ شهرداری تهران به تذکر شورا در باره انتصابات غیر منطقی است / این خطا قابل گذشت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۴

خطای که شهرداری تهران در نحوه پاسخگویی ارائه کرده است قابل گذشت نیست و خلاف است. شورای شهر طبق فانون می‌تواند از این خطا نگذرد و این حق برای شورا محفوظ است.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران نحوه پاسخ‌گویی شهر تهران را به شورای شهر درباره تغییر ساختار غیر منطقی دانست و گفت: این خطا قابل گذشت نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " غلامرضا انصاری " در قالب تذکری نسبت به پاسخ شهرداری تهران به نامه اعتراض آمیز شورای شهر نسبت به تغییر ساختار اظهار کرد: پاسخ شهردار تهران برای این تغییر ساختار، غیر منطقی است و شهرداری می‌توانست در قالب لایحه‌ای این موضوع را به شورا به منظور بررسی ارسال کند.

وی ادامه داد: خطای که شهرداری تهران در نحوه پاسخگویی ارائه کرده است قابل گذشت نیست و خلاف است. شورای شهر طبق فانون می‌تواند از این خطا نگذرد و این حق برای شورا محفوظ است.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد دعاوی مربوط به شهرداری تهران در دیوان عدالت الهی تصریح کرد نمی‌دانیم چرا شورای شهر در این دعاوی نماینده ندارد.

این عضور شورای شهر تهران درباره شکایت چند نفر به دیوان عدالت اداری درباره انتصاب شهردار تهران برای سومین دوره متوالی گفت «این شکایت در دیوان عدالت اداری مطرح شده است و سوال اینجاست که آیا شورا از آن مسئله خبر داشته است یا نه و اگر هیئت رئیسه بوده است چرا به ما نگفته است.

وی ادامه داد: همچنین باید مشخص شود پاسخ دیوان عدالت اداری را شورا داده است یا شهرداری تهران.

ابوالفضل قناعتی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با تایید صحبت‌های انصاری گفت: من نیز از پاسخ شهرداری تهران درباره تغییر ساختار قانع نشده‌ام و باید این مسئله بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز