خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

مردم از مزایده‌های صوری میادین ناراضی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۷

در بخش گورستانهای محلی باید فکری کنیم بر اساس شرع وجود گورستانها در نزدیکی خوب است اما عرف چیز دیگری می گوید / گورستانهای داخلی شهر تهران درگیر مسئله برتری عرف به شرع شده است. باید تصمیم بگیریم که نسبت به اینها چه سیاستی داریم.

ایلنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: ‌ مردم از نوع مزایده های میادین ناراضی هستند و معتقدند این مزایده ها صوری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا دبیر با بیان این که مردم تهران بابت موش احساس ناراحتی می کنند، اظهار کرد: ما باید در تعیین بودجه و تقسیم آن الویت ها را مشخص کنیم چرا که منابع محدود و نیازها بالاست.

وی با بیان اینکه امسال نمی‌توانیم بودجه ۹۳ را عملیاتی داشته باشیم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم بودجه سال ۹۴ را عملیاتی کنیم چراکه باید زیرساخت‌های آن نهایی شود.

رئیس کمسیون برنامه و بود جه شورای شهر تهران با اشاره به این که معاونت خدمات شهری جشم و جراع شهرداری تهران است مردم از این معاونت انتظار زیادی دارند، گفت: در بخش گورستانهای محلی باید فکری کنیم بر اساس شرع وجود گورستانها در نزدیکی خوب است اما عرف چیز دیگری می گوید. گورستانهای داخلی شهر تهران درگیر مسئله برتری عرف به شرع شده است. باید تصمیم بگیریم که نسبت به اینها چه سیاستی داریم.

دبیر همچنین در باره مزایده هایی که توسط سازمان میادین میوه و تره بار در تهران انجام می شود. اظهار کرد: مردم از این نوع مزایده ها ناراضی هستند و معتقدند این مزایده ها صوری هستند. باید نوع برگزاری مزایده ها شفاف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز