خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر تهران تصویب کردند؛

نامگذاری بخشی از خیابان آفریقا به عنوان «نلسون ماندلا»

کد خبر : ۱۲۸۰۵۹

از ویژگی‌های نلسون ماندلا حس ایران دوستی‌اش بود که تا آخر ادامه داشت و در هر مجمع بین‌المللی که نیاز به رای بود، ماندلا به ایران رای می‌داد / با توجه به شخصیت جهانی دکتر کاظم معتمدنژاد، شهرداری تهران در یک ماه آینده مرکز فرهنگی را به نام وی د نامگذاری کند.

ایلنا: دو فوریت نامگذاری بخشی از بلوار آفریقا به نام «نلسون ماندلا» در شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به شخصیت «نلسون ماندلا»، گفت: یکی از ویژگی‌های این فرد حس ایران دوستی‌اش بود که تا آخر ادامه داشت و در هر مجمع بین‌المللی که نیاز به رای بود، ماندلا به ایران رای می‌داد.

وی ادامه داد: بهتر است بخشی از خیابان آفریقا، یکی از خیابان‌های منتهی به آفریقا یا میدانی را به نام وی نامگذاری کنیم.

قرار شد این پیشنهاد به صورت مکتوب به شورا ارائه شود اما اعضا در همان جلسه با تهیه دو فوریتی و رای به آن بخشی از خیایان آفریقا بعد از چهار راه جهان کودک تا بزگراه مدرس به نام «نلسون ماندلا» نامگذاری کردند.

همچنین در این جلسه احمد مسجدجامعی به شخصیت جهانی دکتر کاظم معتمدنژاد اشاره کرد و گفت: وی موسس علم ارتباطات در ایران است که در این جلسه بسیاری از افراد رسانه‌ای مستقیم یا با واسطه شاگرد این مرحوم بودند. وی دارای شخصیت جهانی است که معلم و مربی نیز بود از این رو جایگاه ویژه‌ای را به نام وی نامگذاری شود چراکه این مرحوم شهروند نمونه تهرانی بود.

بر این اساس قرار شد تا شهرداری تهران در یک ماه آینده مرکز فرهنگی را به نام معتمدنژاد نامگذاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز