خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با ایلنا:

پیشنهاد اخذ عوارض از معابر شهری از گذشته مطرح است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۷

ما به سیاست اخذ عوارض از معابر شهری فکر می‌کنیم از این رو سیستم‌های لازم را در پل صدر نصب کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم تا در صورت تأیید صدر آغازگر این پروژه باشد.

ایلنا: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیشنهاد اخذ عوارض از معابر شهری از گذشته مطرح بوده است چرا که کسانی که از معابر استفاده می‌کنند باید عوارض آن را پرداخت کنند.

" حجت‌الله بهروز " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخذ عوارض از پل صدر اظهار کرد: پیشنهاد اخذ عوارض از معابر شهری پیش از این مطرح بود چون کسانی که از معابر استفاده می‌کنند باید عوارض آن را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه در پل صدر سیستمی نصب شده است که اخذ عوارض، ترافیک ایجاد نمی‌کند در پاسخ به اینکه آیا اخذ عوارض از پل صدر در راستای تأمین هزینه‌های این پل است، تصریح کرد: قطعاً همین گونه است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ما به سیاست اخذ عوارض از معابر شهری فکر می‌کنیم از این رو سیستم‌های لازم را در پل صدر نصب کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم تا در صورت تأیید صدر آغاز گر این پروژه باشد.

بهروز با بیان اینکه در تمام دنیا اخذ عوارض از معابر شهری وجود دارد تأکید کرد: این عوارض را شهروندانی پرداخت می‌کنند که از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند البته اخذ عوارض بهتر از آن است که ما برای افزایش درآمدها، ساخت و ساز را افزایش دهیم. بدون شک با پرداخت عوارض توسط شهروندان عدالت اجتماعی برقرار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز