خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد: ‌

گاز گرفتگی جان سریدار را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۷

آتش نشانان بعد از ورود به محل حادثه مشاهده کردند که مرد ۴۶ ساله در کف اتاق افتاده و از دهانش کف بیرون آمده و کبود شده است / علت این حادثه استفاده از اجاق گاز خوراکی به جای وسایل گرمایشی و بسته بودن تمامی منفذهای ورودی هوا بود.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: سریدار مرکز مشاوه ترک اعتیاد به دلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از حادثه گاز گرفتگی در شوش شرقی خبر داد و گفت: ساعت ۱۰:۹ دقیقه صبح امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ایستگاه ۹۹ برای رسیدگی به این مورد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: حادثه در یک ساختمان دو طبقه قدیمی که مرکز مشاروه اعتیاد بود رخ داده است. تعدادی از ساکنین نگران سریدار این مرکز شده و از آتش نشانی درخواست کمک می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه نیروی ما از طریق تراس و پنجره وارد ساختمان شدند، گفت: آتش نشانان بعد از ورود به محل حادثه مشاهده کردند که مرد ۴۶ ساله در کف اتاق افتاده و از دهانش کف بیرون آمده و کبود شده است.

ملکی افزود: این مرد بر اساس گاز گرفتگی جان خود را از دست داده است. علت این حادثه استفاده از اجاق گاز خوراکی به جای وسایل گرمایشی و بسته بودن تمامی منفذهای ورودی هوا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز