خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با ایلنا:

آتش‌سوزی در مغازه رنگ‌فروشی موجب مصدومیت ۳ آتش‌نشان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۵۶

در این حادثه بیش از ۱۰ انفجار شیمیایی رخ داد که موجب شکسته شدن شیشه‌های مغازه‌ها و تخریب بخشی از دیوار شد.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: ‌ آتش‌سوزی در مغازه رنگ‌فروشی موجب مصدومیت ۳ آتش‌نشان شد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از آتش‌سوزی در مغازه رنگ‌فروشی واقع در خیابان ۱۵ خرداد نرسیده به چهارراه سیروس خبر داد و افزود: در ساعت ۲۴:۹ امروز این حادثه رخ داد که بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه خودروی تنفسی و دو دستگاه خودروی کف به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه در دو باب مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۱۰۰ مترمربع رخ داد تصریح کرد: در این دو مغازه زیرزمین نیز به وسعت ۱۰۰ متر وجود داشت که در آن مواد شیمیایی و مواد قابل اشتغال انبار شده بود و به دلیل نامشخص انبار دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر گرفتار شده بودند، تصریح کرد: آتش‌نشانان این تعداد را نجات داده و به جای امن هدایت کرده‌اند. در این حادثه بیش از ۱۰ انفجار شیمیایی رخ داد که موجب شکسته شدن شیشه‌های مغازه‌ها و تخریب بخشی از دیوار شد.

ملکی با بیان اینکه سه تن از نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه مصدوم شدند، ادامه داد: حال یک نفر از آتش‌نشانان وخیم بود که به مرکز درمانی اعزام شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: به طور کامل آتش اطفا شده و لکه‌گیری مورد نیاز نیز انجام شد.

ملکی در پایان درباره انبارداری مواد شیمیایی، گفت: نوع انبارداری شیمیایی با سایر اجناس تفاوت دارد و باید در انبارداری مواد شیمیایی اصول انبارداری به صورت کامل لحاظ شود. درجه حرارت در این نوع انبارداری اهمیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز