خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران در بررسی متمم بودجه ۹۲ شهردای تهران:

شهرداری درباره بدهی‌های چند هزار میلیارد تومانی تعیین تکلیف نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۸

در متمم بودجه ارائه شده توسط شهرداری تهران، ۴۷۳ میلیارد تومان برای پروژه جدید ردیف اعتبار تعیین کرده است / متمم سوم شهرداری تهران نیز در قالب اصلاحیه در اسفند ماه به شورا ارائه می‌شود.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران، گفت: شهرداری در متمم بودجه، درباره بدهی‌های چند هزار میلیارد تومانی تعیین تکلیف نکرده است.

یه گزارش خبرنگار ایلنا، " مسعود سلطانی‌فر " در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در زمان بررسی متمم بودجه شهرداری تهران، صراحتا اعلام کرد: آنچه امروز در صحن شورای شهر تهران در حال بررسی است دومین متمم شهرداری در سال ۹۲ است چرا که پیش از این بر اساس تبصره ۳۸ شهرداری مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد را در قالب متمم استفاده کرده است.

وی ادامه داد: براساس این قانون شهرداری تهران در صورت افزایش درآمد و منابع و فاینانس‌ها می‌تواند از تبصره ۳۸ استفاده کند که بخشی از آن در بزرگراه امام علی، تملک املاک، شرکت بهره برداری مترو هزینه شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به اینکه متمم سوم نیز در قالب اصلاحیه در اسفند ماه به شورا در قالب متمم ارائه می‌شود، تاکید کرد: شهرداری تهران در متمم دوم خود نسب به عملکرد تبصره ۳۸ توضیحی نداده است همچنین در این متمم ۴۷۳ میلیارد تومان برای پروژه جدید ردیف اعتبار تعیین کرده است و نسبت به بدهی‌های چند هزار میلیارد تومانی خود تعیین تکلیف نکرده است.

همچنین محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که آیا مبنای متمم بودجه، هزینه است یا درآمد؟، ادامه داد: چرا در شرایطی که بخشی از بودجه را به عنوان وام بانکی قرار داده‌ایم، می‌گوییم این بودجه هزینه‌ای است، اینکه با فروش اموال شهرداری، چطور قرار است درآمد تهیه شود؟

مهدی چمران در واکنش به این سوالات تاکید کرد: ‌ صحبت‌های آقای سرخو سئوال نیست، ایشان دارند مسائلی را زیر سئوال می‌برند که توضیح دارد. من اجازه نمی‌دهم صحبت‌های وی ادامه پیدا کند، چرا که این‌ها اصلا سئوال نیستند.

وی حتی در پاسخ به سوال سرخو به توضیح درباره فاینانس پرداخت که ریاست شورای شهر تهران مانع شد و گفت: آقای چمران، آقای پورزرندی و دبیر در جلسه هستند تا جواب بدهند، اجازه بدهید آن‌ها پاسخگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز