خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۹۲ به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۹۷

طی سال ۹۲ از محل تبصره(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون ۵۱۳۲ میلیارد ریال طی پنج مرحله در وجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واریز شده است.

ایلنا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص ۹۰۰ میلیارد ریال دیگر از محل تبصره(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده، موضوع عوارض فرآورده‌های نفتی و سیگار، در سال ۹۲ در وجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محمد امامی امین با اعلام خبر فوق گفت: در مرحله پنجم پرداخت اعتبارات فوق درسال جاری، از ۹۰۰ میلیارد ریال پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ۱۸۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های کلانشهر‌ها و ۵۴۰ میلیارد ریال به سایر شهرداری‌ها پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال از این اعتبارات به حساب دهیاری‌ها خبر داد.

امامی امین در ادامه گفت: طی سال ۹۲ از محل تبصره(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون ۵۱۳۲ میلیارد ریال طی پنج مرحله در وجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واریز شده است.

وی افزود: از این مبلغ هزار میلیارد ریال در وجه شهرداری‌های کلانشهر‌ها، ۳۱۳۲ میلیارد ریال در وجه سایر شهرداری‌ها و هزار میلیارد ریال در وجه دهیاری‌ها واریز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز