خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

۲۰ درصد از گاردریل‌های شهر تهران فاقد استاندارد لازمند

کد خبر : ۱۲۲۴۹۱

در راستای بالا بردن امنیت بزرگراه‌ها به دنبال استانداردکردن گاردریل‌ها هستیم چرا که با گذشت زمان گاردریل‌ها از استاندارد لازم فاصله می‌گیرند / سطح فضای پارک حاشیه‌ای در شهر تهران تا پایان سال جاری افزایش می یابد.

ایلنا: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، گفت: متاسفانه ‌۲۰ درصد از گاردریل‌های شهر تهران فاقد استاندارد لازم و نیازمند بازنگری هستند.

" چناری " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در حوزه استاندارد کردن تجهیزات در سطح شهر به ویژه در حوزه بزرگراهی اقداماتی در دست انجام است، تصریح کرد: بزرگراه‌های شمالی – جنوبی به دلیل شیبی که دارند در الویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه نصب سرعت‌گیر‌ها در بزرگراه‌ها تصادف‌خیز است و از این رو با آن مخالف هستیم، ادامه داد: در راستای بالا بردن امنیت بزرگراه‌ها به دنبال استانداردکردن گاردریل‌ها هستیم چرا که با گذشت زمان گاردریل‌ها از استاندارد لازم فاصله می‌گیرند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون ۲۰ درصد از گاردیل‌های شهر تهران در بخش بزرگراهی از استاندارد کافی برخوردار نیستند، گفت: ‌تیمی به منظور شناسایی گاردیل‌ها در بزرگراه‌ها در حال فعالیت هستند که البته این مساله در بزرگراه‌های شمالی جنوبی بیشتر در دست بررسی است چرا که با گذشت زمان این گاردیل‌ها استاندارد خود را از دست می‌دهند.

چناری همچنین از افزایش سطح فضای پارک حاشیه‌ای در شهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز