خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتشنشانی به ایلنا خبر داد؛

نجات ۱۰ شهروندان تهرانی از آتش‌

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۰

۱۰ نفر در ساختمان‌های مجاور گرفتار شده بودند که گروهی از آتشنشانان با تلاش فراوان موفق شدند ۱۰ نفر که شامل ۴ زن و ۴ مرد و ۲ کودک بود را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران از نجات دادن ده نفر از شهروندان تهرانی در حادثه شب گذشته آتش‌سوزی یک کارگاه نجاری خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از آتش‌سوزی کارگاه نجاری در ساعت ۲۲:۲۸ شب گذشته خبر داد و گفت: بلافاصله بعد از اطلاع به سامانه ۱۲۵ سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در تهرانپارس خیابان امین اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از مراجعه به محل مشاهده کردند این کارگاه که در مجاورت دو ساختمان ۳ طبقه مسکونی به وسعت ۷۰ مترمربع قرار دارد کاملاً شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مسکونی مجاور است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران با بیان اینکه دود زیادی ساختمان‌های مجاور را فرا گرفته بود تصریح کرد: ۱۰ نفر در ساختمان‌های مجاور گرفتار شده بودند که گروهی از آتشنشانان با تلاش فراوان موفق شدند ۱۰ نفر که شامل ۴ زن و ۴ مرد و ۲ کودک بود را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ملکی همچنین گفت: گروهی دیگر از آتشنشانان موفق به اطفای حریق شدند. عملیات در ساعت ۲۳:۲۰ پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز