خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پرچم حرم امام حسین(ع) در گنبد آسمان برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۰

پرچم حرم امام حسین(ع) که از کربلای معلی به تهران آورده شده بود با حضور نمایندگان عتبات عالیات بر فراز برج میلاد تهران و در آستانه آغاز ماه محرم به اهتزاز درآمد.

ایلنا: پرچم حرم امام حسین(ع) همزمان با آغاز ماه محرم، شب گذشته با حضور جمعی از خادمان حرم سید الشهدا و شهروندان شهر تهران بر فراز برج میلاد تهران به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایلنا، مراسم اهتزاز پرچم حرم امام حسین(ع) شب گذشته(دوشنبه ۱۳ آبان ماه) با حضور خادمان حرم سیدالشهدا شهروندان، مدیران برج میلاد و معاون وزارت دفاع در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا پرچم حرم امام حسین(ع) که از کربلای معلی به تهران آورده شده بود با حضور نمایندگان عتبات عالیات بر فراز برج میلاد تهران و در آستانه آغاز ماه محرم به اهتزاز درآمد.

سپس مراسم مداحی و نوحه خوانی در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار شد که این مراسم بسیار مورد استقبال شهروندان و بازدیدکنندگان بلند‌ترین برج کشور قرار گرفت.

اجرای مراسم سنج زنی و دمامه زنی به مناسبت آغاز ماه محرم از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

بخش پایانی این مراسم سخنرانی امیر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درباره امام حسین(ع) و ایثار و گذشت این امام بزرگوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز