خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تصویب یک فوریت تعرفه اخذ عوارض از دکل و تاسیسات مخابراتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۵

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران محمدمهدی تندگویان با ۲۵ رأی، نماینده شورای شهر در هیئت بدوی تشخیص باغات موضوع ماده ۷ قانون حفظ و گسترش فضای سبز شد.

ایلنا: اعضای شورای شهر تهران امروز به یک فوریت تعرفه اخذ عوارض از دکل و تاسیسات مخابراتی رای دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک فوریت لایحه اصلاحیه «مصوبه مجوز اخذ عوارض از دکل، ‌آنتن، تأسیسات مخابراتی و ارتباطی در شهر تهران» امروز در شورای شهر تهران بررسی و تصویب شد.

یک مقام مسئول شهرداری تهران در شرح این لایحه بیان کرد: ساماندهی تأسیسات مخابرات و ارتباطی درسال ۹۰ تصویب شد ولی در اجرای آن دچار مشکل بودیم. پیشرفت صنعت تغییر شکل آنتن ها و مکان و جانمایی آنها در سطح شهر تهران دچار تغییراتی شده بود که نیازمند اصلاحیه است.

مجتبی شاکری در مخالفت با این طرح بیان داشت: در ابتدا برای مقابله به لحاظ تهاجم فرهنگی آنتن‌ها در برج‌ها جمع آوری می شد حال متولی رسمی شهرداری می خواهد آنها را ساختارمند کند و عوارض بگیرد که این دو در تناقض با یکدیگر هستند.

علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در مورد این مصوبه گفت: مجوز اخذ عوارض در سال ۸۷ مصوب و اجرا شده بود، اما از آن زمان تاکنون اصلاحیه‌ای در تعرفه صورت نگرفته است که این بحثمربوط به منابع و درآمد شهری است.

به گزارش ایلنا این دستور جلسه در ابتدا با عنوان بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه «مصوبه مجوز اخذ عوارض آنتن و تأسیسات مخابراتی» بود که بعد از نظر اعضا تبدیل به «تعرفه اخذ عوارض از دکل، آنتن، تأسیسات ارتباطی و مخابراتی در شهر تهران» تغییر یافت.

همچنین در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران محمدمهدی تندگویان با ۲۵ رأی نماینده شورای شهر در هیئت بدوی تشخیص باغات موضوع ماده ۷ قانون حفظ و گسترش فضای سبز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز