خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون معماری شورای شهر تهران:

ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از طرح تفصیلی در منطقه ۱۷ در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۱

معضل زباله و اعتیاد مسئله جدیدی در این محدوده نیست. ساکنان این منطقه با این مسائل از قدیم آشنا بوده‌اند. نکته مهم در راه‌آهن این منطقه این است که در ۱۵ کیلومتر محور راه‌آهن موجود در این منطقه آمار خودکشی‌ها بسیار بالاست به طوری که تمام خودکشی‌های راه‌آهنی در کشور با تعداد خودکشی‌های این منطقه برابری می‌کند.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا از ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از طرح تفصیلی در محدوده راه‌آهن در منطقه ۱۷ توسط پیمانکاران این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " تندگویان " نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای تهران درباره فضاهای آزاد شده برحسب انتقال خط راه‌آهن به زیرزمین در منطقه ۱۷ اظهار کرد: این فضاهای آزاد شده توسط پیمانکاران به دلیل طلبشان اشغال شده است و آن‌ها مشغول فعالیت عمرانی و ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از طرح تفصیلی هستند.

وی ادامه داد: بهتر است تمام ساخت و ساز‌ها در شهر تهران با همفکری و اطلاع کمیسیون مربوطه در شورا انجام شود.

محسن سرخو عضو کمیسیون عمران شورای شهر نیز با انتقاد از پروژه‌های پرهزینه و کمرشکن شهرداری تهران در مناطق شمال تهران گفت: متأسفانه شهرداری نسبت به مناطق جنوب سرمایه‌گذاری کمتری می‌کند. این مسئله مورد گله و انتقاد مردمان مناطق جنوب تهران است.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورا نیز در ارتباط با خط راه‌آهن منطقه ۱۷ با بیان اینکه ۱۶ سال پیش من به عنوان معاون فنی، عمرانی راه‌آهن فعالیت می‌کردم گفت: قرار بود ایستگاه مرکزی راه‌آهن به ۳ ایستگاه شرق، جنوب و غرب تبدیل شود. اجرای طرح زیرزمینی کردن راه‌آهن از بنیان غلط است.

وی ادامه داد: معضل زباله و اعتیاد مسئله جدیدی در این محدوده نیست. ساکنان این منطقه با این مسائل از قدیم آشنا بوده‌اند. نکته مهم در راه‌آهن این منطقه این است که در ۱۵ کیلومتر محور راه‌آهن موجود در این منطقه آمار خودکشی‌ها بسیار بالاست به طوری که تمام خودکشی‌های راه‌آهنی در کشور با تعداد خودکشی‌های این منطقه برابری می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران شورا با بیان اینکه سیستم ناوگان راه‌آهن گازوئیلی است ادامه داد: بردن این سیستم به زیر زمین بسیار غلط است و مشکل‌آفرین. ما باید هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این منطقه را حل و فصل کنیم تا نگرانی‌های مردم کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز