خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ؛

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۹

در روز ۱۳ آبان و در ساعات برگزاری مراسم روز دانش‌آموز، از تردد خودرو‌ها در هم تقاطعات مرتبط با خیابان‌ آیت‌الله طالقانی نیز ممانعت می‌شود و مسیرهای جایگزین نیز برای سهولت در عبور و مرور شهروندان تهرانی در این روز پیش‌بینی شده است.

ایلنا: محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در طول خیابان طالقانی و در حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان قدس همزمان با برگزاری مراسم روز دانش‌آموز اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان تا پایان مراسم روز دانش‌آموز، از تردد همه خودرو‌ها در طول خیابان آیت‌الله طالقانی و در حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان قدس ممانعت می‌شود.

همچنین توقف خودرو‌ها در ساعات اعلام شده و در حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان قدس در طول خیابان آیت‌الله طالقانی ممنوع است که در صورت توقف، این خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

در این روز و در ساعات برگزاری مراسم روز دانش‌آموز، از تردد خودرو‌ها در هم تقاطعات مرتبط با خیابان‌ آیت‌الله طالقانی نیز ممانعت می‌شود و مسیرهای جایگزین نیز برای سهولت در عبور و مرور شهروندان تهرانی در این روز پیش‌بینی شده است که خودروهای عبوری از این محدوده با راهنمایی ماموران راهنمایی و رانندگی به آن‌ها هدایت می‌شوند.

همچنین تردد در طول خیابان ایرانشهر، از تقاطع خیابان آذرشهر به سمت جنوب و طول خیابانهای موسوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال ممنوع است.

ایستگاه مترو تقاطع مفتح - طالقانی در صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز