خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در عصر روز دوشنبه:

برگزیدگان ششمین جشنواره ترافیک و رسانه معرفی می‌ - شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۴۷

بخش تیتر در جشنواره ششم مورد استقبال کم ‌نظیری قرار گرفت، ضمن اینکه در دو بخش رسانه - های دیداری و رسانه‌های شنیداری نیز استقبال خبرنگاران صدا و سیما از جشنواره امسال از هر سال بیشتر‌ بود.

ایلنا: طی مراسمی ویژه‌ای که عصر روز دوشنبه ۱۳ آبان در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود، برگزیدگان «ششمین جشنواره ترافیک و رسانه» معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، آثار ارسالی به جشنواره ششم با رشد ۵ / ۵۱ درصدی نسبت به جشنواره پنجم به ۱۸۱۸ اثر افزایش پیدا کرده و تعداد خبرنگاران شرکت کننده در این جشنواره نیز با ۴۹ درصد رشد به ۱۴۹ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش بخش ویژه جشنواره امسال به پرسش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در جمع جوانان خراسان شمالی اختصاص داشت که معظم له با طرح این پرسش که «چرا در ترافیک انضباط لازم رعایت نمی‌شود؟» موضوع بی‌نظمی در ترافیک را مورد تاکید قرار دادند.

این گزارش می‌افزاید: بخش تیتر در جشنواره ششم مورد استقبال کم ‌نظیری قرار گرفت، ضمن اینکه در دو بخش رسانه - های دیداری و رسانه‌های شنیداری نیز استقبال خبرنگاران صدا و سیما از جشنواره امسال از هر سال بیشتر‌ بود.

بنا بر این گزارش بخش یادداشت و سرمقاله، بخش مقاله، تحلیل، نقد و تفسیر و بخش گفت‌و‌گو از دیگر قسمت‌های جشنواره امسال محسوب می‌شوند، ضمن اینکه بخش گزارش در سه قسمت گزارش توصیفی، گزارش خبری و گزارش تحلیلی از دیگر بخش‌های جشنواره امسال بود.

این گزارش اضافه می‌کند بخش وبلاگ و وب سایت، بخش دیگری بود که حضور در آن هم برای خبرنگاران و هم برای عموم شهروندان امکان‌پذیر بود و علاوه بر آن بخش عکس شهروندی و فیلم موبایل نیز از همین ویژگی برخوردار بود.

به موجب این گزارش خبر تولیدی از دیگر بخش‌های جشنواره ششم بود، ضمن اینکه دو بخش عکس و کاریکاتور که مورد استقبال قابل توجه عکاسان و طراحان مطبوعات قرار گرفت، بخش‌های هنری جشنواره امسال را تشکیل دادند.

گفتنی است مراسم اختتامیه «ششمین جشنواره ترافیک و رسانه» ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۳ آبان طی مراسم ویژه‌ای در تالار ایوان شمس برگزار و برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز