خبرگزاری کار ایران

توفیقی:

ساخت برج میلاد از سوی مهندسان ایرانی نمونه بارز رشد علم در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۷

در سالهای اخیر در کنار تولید علم، خود علم نقش بسزایی در حل مشکلات کشور داشته است. همانگونه که رهبری فرموده علم أولویت نخست کشور است.

ایلنا: دکتر توفیقی از مدیریت برج میلاد تهران به واسطه همکاری این سازه مدرن برای ترویج علم در هفته ترویج علم تقدیر و تشکر کرد و گفت: برج میلاد نمونه بارزی از بهره برداری از علم است چرا که این برج با دانش و علم مهندسان ایرانی ساخته شده و امروز به نماد مدرن کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، جعفر توفیقی در بازدید از برگزاری هفته ترویج علم که در برج میلاد در حال برگزاری است، با بیان این مطلب گفت: برج میلاد تهران با حمایت خود در اختصاص فضا نشان داد که أهمیت زیادی به ترویج و توسعه علم می‌دهد.

وی ادامه داد: برج میلاد نمونه بارزی از بهره برداری مناسب علمی است، چرا که این برج با دانش و علم مهندسان ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی معماری و مهندسی ساخته شده است و امروز این برج به نماد کشور و ششمین برج بلند دنیا معرفی می‌شود.

به گفته توفیقی، ساخت برج میلاد از سوی مهندسان ایرانی با توجه به آنکه از تکنولوژی پیچیده‌ای برخوردار است، بسیار سخت بود اما مهندسان ایرانی با تکیه بر علم و دانش خود از عهده این کار برآمدند.

وی عنوان کرد: در سالهای اخیر در کنار تولید علم، خود علم نقش بسزایی در حل مشکلات کشور داشته است. همانگونه که رهبری فرموده علم أولویت نخست کشور است. علم راهگشای مشکلات بسیار اقتصادی است که أین همه نشان از أهمیت علم دارد.

توفیقی تصریح کرد: در دنیای امروز علم به گفتمان مسلط جامعه تبدیل شده است و در متن تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و… قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اینکه گره مشکلات اقتصادی با علم باز می‌شود به نظر من بسیار خوب است و نشان از پیشرفت علمی در بخش‌های مختلف کشور است و نهاد علم حضور خود را در جامعه علمی اثبات کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز