خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر کشور؛

شهرداران کرج، قم، ارومیه و کاشان منصوب شدند

کد خبر : ۱۱۶۶۶۲

وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهرهای کرج، قم، ارومیه و کاشان، شهرداران این شهرها منصوب کرد.

ایلنا: وزیر کشور طی احکامی و در پی پیشنهاد شوراهای اسلامی چهار شهر شهرداران جدید شهرهای کرج، قم، ارومیه و کاشان را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، " عبدالرضا رحمانی فضلی " در احکام جداگانه‌ای با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهرهای فوق الذکر و در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، علی ترکاشوند را به عنوان شهردار کرج و محمد دلبری را به عنوان شهردار قم منصوب کرد.

وزیر کشور همچنین محمد حضرت‌پور طلاتپه را به عنوان شهردار ارومیه و سید محمد ناظم رضوی را نیز به عنوان شهردار کاشان منصوب کرد.

وزیر کشور در احکام شهرداران این شهر‌ها ابراز امیدواری کرده است با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات ومطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز