خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با نمایندگان مجلس مطرح شد؛

بررسی مسائل مدیریت شهری و روستائی ۵ حوزه انتخابیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۶

مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری و روستایی ۵ حوزه انتخابیه در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس و معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی شد.

ایلنا: مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری و روستایی ۵ حوزه انتخابیه در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خندان دل رئیس و معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و شش‌تمد، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروق، احمدعلی مقیمی نمایند مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه، عباس صالحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بودند که در این دیدارها حضور داشتند و مسائل مرتبط با شهرداری‌ها و دهیاری‌های حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

در این دیدارها که روز دوشنبه ۶ آبان با حضور نمایندگان مردم در مجلس، تنی چند از فرمانداران، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران و دهیاران با حضور مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاونان این سازمان انجام شد؛ مسائل و مشکلات مربوط به بخش‌های مدیریت شهری و مدیریت روستائی نظیر، حمل و نقل عمومی، توسعه گردشگری شهری و روستائی، آسفالت معابر و خیابان‌ها، مدیریت پسماندهای شهری و روستائی، توسعه فضای سبز شهری و روستائی، درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و… توسط حاضران مطرح شد.

خندان دل ضمن مطرح کردن پرسش‌هائی در زمینه وضعیت خدمات رسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مردم و نقاط قوت و کاستی‌های موجود، آخرین برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در زمینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را با حاضران در میان گذاشت و در جریان مسائل خاص این موضوع قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع برخی کاستی ها و مشکلات صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز