خبرگزاری کار ایران

تندگویان:

هرگز برخورد فیزیکی پلیس راهور با موتورسیکلت‌سواران متخلف را تأیید نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۴

۶۰ تا ۷۰ درصد خودروهای دودزا متعلق به نیروهای دولتی است / باید کنترل هوشمند تقاطع‌های شهر تهران به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود / طرح حمایتی از وسایل نقلیه غیر موتوری مانند دوچرخه باید در شهر تهران اجرایی شود.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخورد فیزیکی برخی از نیروهای پلیس راهور با موتورسیکلت‌های متخلف گفت: استفاده از زنجیر یا باتون برای توقف این افراد را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.

محمدمهدی تندگویان در جلسه علنی امروز از برخورد فیزیکی برخی از نیروهای پلیس راهور با موتورسیکلت‌های متخلف به ورود محدوده خطوط BRT گفت: این افراد حتی در صورت تخلف نباید توسط نیروهای راهور به صورت برخورد فیزیکی با آنها برخورد شود که بخواهند با زنجیر یا باتون آنها را متوقف کنند به هیچ وجه این رفتار را تأیید نمی‌کنم و معتقدم اگر تخلفی صورت می‌گیرد باید برخورد به صورت قانونی و اعمال قانون باشد.

وی در ادامه پیشنهاد کرد؛ طرح حمایتی از وسایل نقلیه غیر موتوری مانند دوچرخه باید در شهر تهران اجرایی شود. چراکه این وسیله غیر آلاینده، در برخی از تصادفات منجر به مرگ آنها می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران همچنین خواستار عدم تردد خودروهای غیر از پلاک استان تهران به محدوده شهر تهران شد و گفت: باید کنترل هوشمند تقاطع‌های شهر تهران به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود.

مختاباد دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد خودروهای دودزا متعلق به نیروهای دولتی است گفت: ما با کسی تعارف نداریم و هرکسی خلافی انجام داد باید هزینه‌اش را پرداخت کند. دولت نیز باید این هزینه را پرداخت کند.

وی در ادامه خواستار توقف موتورسیکلت‌هایی با چند راکب شد و گفت: درست است که وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست اما هر لحظه امکان دارد اتفاق جبران‌ناپذیری برای موتورسیکلت‌های چند راکب سوار بیفتد از این رو باید کلاه ایمنی برای تمامی راکبان الزامی شود.

این عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: پژوی ۴۰۵ خودرویی است که استاندارد لازم را ندارد و باید مانع از توقف آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز