خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد خبر داد:

۱۱۰۰ مینی بوس فرسوده پایتخت در انتظار نوسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۷۴

افزایش قیمت خودرو و عدم پرداخت تسهیلات از سوی دولت دهم، روند نوسازی می‌نی‌بوس‌های فرسوده را متوقف کرد اما امیدواریم با حمایت‌های دولت جدید این امر هرچه سریع‌تر محقق شود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه مذاکرات جدیدی پیرامون نوسازی مینی بوس‌های فرسوده صورت گرفته که امیدوایم بتوانیم شاهد نوسازی این ناوگان باشیم گفت: ۱۱۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده در پایتخت وجود دارد که برای نوسازی آن‌ها نیازمند حمایت‌های دولت و همکاری سازمان محیط زیست هستیم.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای نوسازی می‌نی‌بوس‌های شهر تهران اخیرا جلسات و مکاتباتی با مسئولان داشتیم و با توجه به افزایش قیمت خودرو‌ها از سازمان محیط زیست درخواست کردیم که اعتبارات تعیین شده برای نوسازی مینی را افزایش دهند که امیدواریم با حمایت دولت این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه براساس توافقات انجام گرفته مقرر بود شهرداری تهران و سازمان محیط زیست هرکدام برای نوسازی مینی بوس‌های فرسوده ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داشته باشند و ۲۰ میلیون تومان نیز وام به دارندگان این خودرو‌ها پرداخت شود گفت: افزایش قیمت خودرو و عدم پرداخت تسهیلات از سوی دولت دهم، روند نوسازی می‌نی‌بوس‌های فرسوده را متوقف کرد اما امیدواریم با حمایت‌های دولت جدید این امر هرچه سریع‌تر محقق شود.

سنندجی خاطر نشان کرد: در مجموع هزار و ۲۰۰ مینی بوس در تهران فعال است که سال گذشته ۱۰۰ دستگاه از این مینی بوس‌ها مورد نوسازی قرار گرفتند و ۱۱۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بیش از ۲۰ سال باقی مانده که در انتظار نوسازی قرار دارند.

وی تاکید کرد: هر یک از مینی بوس‌های فرسوده چند برابر یک مینی بوس نو هوا را آلوده می‌کنند و خروج این خودرو‌ها از چرخه حمل و نقل عمومی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد تحقق این مهم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز