خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا / باران یکشنبه در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۲

موج جدید سرما از اواخر شنبه هفته آینده به کشور وارد می‌شود که این موج این بار نوار شمالی را در بر می‌گیرد به طوری که پیش‌بینی می‌شود یکشنبه در پایتخت شاهد بارش باران باشیم.

ایلنا: سازمان هواشناسی از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای کشور در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ از اوایل امشب سامانه جدید بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و استانهای آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و زنجان را در بر می‌گیرد. طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز این سامانه بارشی استانهای اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان را نیز درگیر بارش می‌کند.

این گزارش همچنین از احتمال بارش برف در مناطق سردسیر کشور ازجمله استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل مانند طی دو روز آینده خبر داده است که این بارش وزش باد را نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین طی روزهای آینده شدت بارش‌ها در استانهای گیلان و مازندران قابل توجه خواهد بود به طوری که با آب‌گرفتگی معابر و بالا رفتن رودخانه‌ها و همچنین سیلاب همراه است. بر اساس ورود این سامانه بارشی سواحل دریای خزر و به طور کلی نوار شمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دما را تجربه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، موج جدید سرما از اواخر شنبه هفته آینده به کشور وارد می‌شود که این موج این بار نوار شمالی را در بر می‌گیرد به طوری که پیش‌بینی می‌شود یکشنبه در پایتخت شاهد بارش باران باشیم. این موج بارشی عرض‌های پایین‌تر از جمله کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، قم و البرز را نیز در بر می‌گیرد و این موجب بارش در این مناطق می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: بارش باران طی امشب و فردا در ارتفاعات تهران دور از انتظار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز