خبرگزاری کار ایران

افتتاح دوربرگردان غیر همسطح غرب به غرب بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱

کد خبر : ۱۱۴۹۱۱

اهداف این پروژه افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی ناشی از استفاده از دوربرگردان‌های همسطح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری و بلوار گلها بود.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ گفت: دوربرگردان غیر همسطح غرب به غرب بزرگراه شهید لشگری(شرق تقاطع بلوار گل‌ها) با حضور شهردار، معاونین و دیگر مدیران منطقه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، دکتر غلامحسین سلمانی با اعلام این خبر افزود: این پروژه در تاریخ ۲۵/۷ / ۹۱ آغاز و در تاریخ ۲۵/۷ / ۹۲جهت بهره برداری و سهولت تردد در بزرگراه شهید لشگری به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: اهداف این پروژه افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی ناشی از استفاده از دوربرگردان‌های همسطح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری و بلوار گلها بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ در مورد مشخصات فنی این دوربرگردان نیز بیانکرد: طول کل پروژه ۴۳۰ متر شامل ۵۵ متر عرشه پل و رمپ‌های ورودی و خروجی هریک به طول تقریبی ۱۹۰ متر است، همچنین عرض عرشه ۲ / ۸ متر و زیرسازه پل از نوع بتنی و روسازه ازنوع تیرهای فلزی پیش ساخته است.

سلمانی در ادامه افزود: ارتفاع دیوار خاک مسلح رمپ‌های ورودی و خروجی حدود ۵ / ۷ متر در نظر گرفته شده است و سطح قطعات پیش ساخته خاک مسلح بالغ بر ۲۷۰۰ متر مربع است.

وی در پایان تصریح کرد: مجموع هزینه‌های رفع معارض و احداثحدود ۳۰میلیارد ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز