خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک خبر داد؛

افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت به ۱۶۶ دستگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۹

در ابتدای سال جاری در مجموع ۱۰۷ دوربین ثبت تخلفات سرعت در تهران داشتیم که خوشبختانه هم اکنون تعداد این دوربین‌ها به ۱۶۶ دستگاه افزایش یافته و بیشتر بزرگراه‌های پایتخت تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۰ دوربین ثبت تخلفات سرعت جدید در بزرگراه‌های شهر نصب و راه اندازی شده است، گفت: با نصب دوربین‌های جدید بزرگراه شهید باکری به طور کامل تحت پوشش سیستم ثبت تخلفات سرعت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، " حجت‌الله بهروز " با بیان این مطلب اظهار کرد: ۱۰ دوربین ثبت تخلفات سرعت از ابتدای مهرماه در بزرگراه‌های شهید باکری، امام علی(ع) و پل صدر نصب و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری در مجموع ۱۰۷ دوربین ثبت تخلفات سرعت در تهران داشتیم که خوشبختانه هم اکنون تعداد این دوربین‌ها به ۱۶۶ دستگاه افزایش یافته و بیشتر بزرگراه‌های پایتخت تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.

بهروز خاطر نشان کرد: تکمیل بزرگراه‌های شهید همت و شهید بابایی از اولویت‌های بعدی افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح شهر تهران هستند و در تلاشیم تا همه بزرگراه‌های پایتخت را تحت پوشش این سیستم قرار دهیم تا نظارت دقیق‌تر و بهتر بر بزرگراه‌ها و نحوه رانندگی شهروندان امکان پذیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز