خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری خبر داد:

توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از طرح‌های موضعی در دست اقدام

کد خبر : ۱۱۴۱۲۳

طرح توسعه حرم عبدالعظیم در شهر ری و منطقه ۲۰ و همچنین مجتمع گردشگری و خدماتی منطقه ۱۸ در مجاورت کارخانه‌های شن و ماسه این منطقه که د کمیسیون ماده ۵ تصویب شده است، از جمله طرح‌های مهم و دراولویت هستند.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح‌های موضعی و موضوعی به عنوان گام سوم طرح‌های توسعه شهری پیگیری می‌شوند، گفت: طرح موضعی لاله زار تهران در حال تکمیل مطالعات نهایی است و بعد از اتمام این مطالعات، در مراجع ذی ربط بررسی و تصویب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جاوید با اشاره به وضعیت طرح‌های موضعی و موضوعی گفت: قرارداد طرح‌های موضعی و موضوعی که در اولویت قرار داشته است منعقد شده و درحال پیگیری است و هر کدام که تایید شود در کمیسیون ماده ۵ بررسی و دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح موضعی بازار تهران یکی از طرح‌های مهم در این زمینه بوده است، افزود: ضوابط طرح موضعی بازار تهران نیز در کمیته مشترک با میراثفرهنگی تهیه شده و هم اکنون در حال بررسی و تصویب در کمیته‌های فنی سازمان میراثفرهنگی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به طرح‌های موضعی که دراولویت قرار دارند اظهار کرد: طرح توسعه حرم عبدالعظیم در شهر ری و منطقه ۲۰ و همچنین مجتمع گردشگری و خدماتی منطقه ۱۸ در مجاورت کارخانه‌های شن و ماسه این منطقه که د کمیسیون ماده ۵ تصویب شده است، از جمله طرح‌های مهم و دراولویت هستند.

جاوید همچنین در مورد طرح موضعی لاله زار تهران نیز گفت: این طرح نیز در حال تکمیل مطالعات نهایی است و بعد از اتمام این مطالعات، در مراجع ذی ربط بررسی و تصویب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز