خبرگزاری کار ایران

معاون ترافیک خبر داد:

توسعه پارکومترهای هوشمند در نقاط مختلف پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۹

شاید نتوان گفت پارکبان ها به طور حتم تا پایان سال جاری جمع می شوند، اما افزایش و توسعه دستگاه های پارکومتر هوشمند در سطح پایتخت با جدیت در دستور کار قرار دارد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش و توسعه پارکومترهای هوشمند در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، " سید جعفر تشکری هاشمی " با بیان این مطلب اظهار کرد: شاید نتوان گفت پارکبان ها به طور حتم تا پایان سال جاری جمع می شوند، اما افزایش و توسعه دستگاه های پارکومتر هوشمند در سطح پایتخت با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا به جای مواجه شهروندان با پارکبان ها، دستگاه های هوشمند پارکومتر را جایگزین کنیم. چنان چه تاکنون در بخش وسیعی از شهر پارکومترها نصب و امکان استفاده از این دستگاه ها با کارت پارک ها که همان کارت های بلیت های الکترونیکی هستند امکان پذیرشده است.

تشکری تصریح کرد: پارکومترهای هوشمند به طور حتم در نقاط مختلف شهر توسعه خواهند یافت اما با توجه به این که شهرداری تهران همواره تاکید داشته معبر برای حرکت است و الزاما برای توقف و پارکینگ شدن نیست، جانمایی محل پارکومترها نیز بر این مبنا خواهد بود که انسداد ترافیکی به وجود نیاید و ظرفیت ترافیکی معبر کاهش نیابد.

معاون شهردار تهران با بیان این که لایحه ای در شورای شهر وجود دارد که بیش از ۲ سال منتظر تصویب آن هستیم گفت: با تصویب این لایحه شرایط سرمایه گذاری و مشارکت مردم برای ساخت پارکینگ مشخص می شود و می توانیم مشارکت های مردمی را در ساخت پارکینگ ها افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز