خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

افزایش ۱۲ درجه‌ای دما در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۰۸

از هفته آینده شاهد کاهش دمای هوا بین ۳ تا ۱۲ درجه هستیم این کاهش ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و در ‌‌نهایت در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود.

ایلنا: ‌مدیرکل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی کشور از افزایش ۱۲ درجه‌ای دما در کشور خبر داد.

" عبدالرضا امیدوار شهری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان از عصر فردا خبر داد و افزود: ‌ دمای هوا از روز چهارشنبه به مدت سه روز در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه افزایش دما بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود، افزود: ‌استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان به دلیل این افزایش دما با وزش باد گرم مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز شنبه هفته آینده از شمال غرب کشور خبر داد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و زنجان از روز یکشنبه بارانی هستند و در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان نیز شدت باران بیشتر خواهد بود.

وی گفت: ‌با وجود افزایش دما در چند روز آینده از هفته آینده شاهد کاهش دمای هوا بین ۳ تا ۱۲ درجه هستیم این کاهش ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و در ‌‌نهایت در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز