خبرگزاری کار ایران

با رویکرد ایجاد شهر دوستدار کودک در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد؛

استقبال ۱۵ هزار بازدید کننده از جشنواره «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۹

بالغ بر ۱۵هزار نفر از نمایشگاه و جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر دیدن کردند / این جشنواره و نمایشگاه با هدف کمک به شناخت نیازهای کودکان برای بهبود وضعیت زندگی آنان و جریان سازی فرهنگی توجه به کودک در سطح مناطق و محله‌ها با حضور شهروندان بویژه کودکان منطقه طی ۴ روز برگزار شد.

ایلنا: اداره امور بانوان منطقه ۲۲، جشنواره و نمایشگاه «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» را در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس برپا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این جشنواره و نمایشگاه با هدف کمک به شناخت نیازهای کودکان برای بهبود وضعیت زندگی آنان و جریان سازی فرهنگی توجه به کودک در سطح مناطق و محله‌ها با حضور شهروندان بویژه کودکان منطقه طی ۴ روز برگزار شد.

مرادی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: «این جشنواره در ۳ بخش نمایشگاهی، علمی، آموزشی و جنبی برگزار شد. در بخش نمایشگاهی ۳۰ غرفه شامل روان‌شناسی کودک، ورزش وکودک، آموزش تکنیک‌های جشن تولد کودکان به مادران، بازیافت و محیط زیست، نشست‌های تخصصی، فروش اسباب بازی والبسه کودک، کتاب کودک، غذای کودک، گریم و… فعالیت کردند. در بخش علمی، آموزشی نشستهای تخصصی با موضوعات شهر، کودک، بازی و سرگرمی در تاریخ ۱۶ مهرماه، شهر، کودک، فرهنگ و هنر در تاریخ ۱۷ مهرماه، کودک، خانواده و تربیت اسلامی در تاریخ ۱۸ مهرماه و شهر، کودک، بهداشت و سلامتی در تاریخ ۱۹ مهرماه برای بازدیدکنندگان اجرا شد.»

وی افزود: «انجمن حمایت از کودکان در این جشنواره به برپایی ۷ غرفه با موضوعات معرفی انجمن، مشاوره رایگان، گریم و نقاشی کودکان، فروش اسباب بازی، فروش محصولات یونیسف و زیورآلات پرداخت. اجرای نمایش، اجرای سرود، اجرای مسابقه با عناوین مسابقه صندلی، خواندن پیمان نامه حقوق کودک توسط کودکان، خوانندگی پدران با کودکان و… اهدای جوایز به ۶۵ نفر از برندگان در این مسابقات از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن است.»

شهردار منطقه ۲۲ در مورد برنامه‌های فرهنگی و هنری جشنواره به اجرای تئا‌تر و نمایش کودکان در ضلع شرقی نمایشگاه غنچه‌های شهر نیز تصریح کرد: «اجرای نمایش آموزشی کودکان با موضوعات احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و اثرات آن در زندگی، تاکید بر نقش پلیس همیار دانش آموز، اهمیت و ارزش احترام به بزرگتر‌ها و عواقب بی‌توجهی به آن توسط گروه هنری پرواز طی ۴ روز برگزار و در پایان نمایش مسابقه‌ای نیز بین کودکان برپا شد.»

در جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر به همت اداره تربیت بدنی منطقه۲۲، بازیهای آبی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط بین شهروندان در همه گروه‌های سنی نیز برگزار شد. این بازیهای آبی شامل مسابقات قایق پدالی، حمل آب با ملاقه، حمل آب با بادبادک، ماهیگیری و تفنگ آب پاش بود که ۲۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند و به یکصد نفر از برندگان، جوایزی اهدا شد.

گفتنی است بالغ بر ۱۵هزار نفر از نمایشگاه و جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر دیدن کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز