خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت و گو با ایلنا: ‌

به دولت جدید اطمینان داریم / پرداختی بودجه حمل و نقل بزودی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۶

تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم اما به نظرم فضای همکاری در دولت وجود دارد / مکاتبات رسمی به کرات انجام شده است و نامه‌نگاری مکتوب نیز انجام شده است اگرچه تاکنون پاسخی نداشتیم اما خوش بین هستیم.

ایلنا: ‌ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: اطمینان داریم تا ماه آینده با توجه به اینکه استقرار دولت کامل شده است پرداخت یارانه و بودجه حمل و نقل عمومی و مترو اتفاق بیفتد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با ایلنا، در پاسخ به اینکه چه زمانی نخستین دریافتی از بخش حمل و نقل عمومی و یارانه بلیت مترو از دولت دریافت می‌کنید، تصریح کرد: در نیمه دوم سال باید این امر محقق شود و ما منتظر دریافت این بودجه هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت جدید در حال استقرار است در چند ماه گذشته انتظاری نداشتیم اما با استقرار کامل و تعیین مدیران جدید منتظر دریافت این بودجه‌ایم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم اما به نظرم فضای همکاری در دولت وجود دارد، تاکید کرد: اطمینان داریم تا ماه آینده با توجه به اینکه استقرار دولت کامل شده است این اتفاق بیفتد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیگیری‌های مکتوب در حال انجام است‏، گفت: مکاتبات رسمی به کرات انجام شده است و نامه‌نگاری مکتوب نیز انجام شده است اگرچه تاکنون پاسخی نداشتیم اما خوش بین هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز