خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و رفاه اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران:

برگزاری تورهای گردشگیری ویژه کودکان کار و خیابان و زنان بی‌سرپرست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۳

برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی در حاشیه دریاچه شهدای خلیج‌فارس با شرکت ۲۰ استان در منطقه ۲۲ شهرداری و البته با دعوت سازمان میراثفرهنگی و مساعدت شهرداری تهران از برنامه‌های در نظرگرفته شده است.

ایلنا: معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های گردشگری و تهرانگردی برای اقشار خاص مثل کودکان کار و خیابان، خانواده‌های نیازمند، زنان سرپرست خانوار و حتی اتباع خارجی و سفرای مقیم تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: حمیدرضا بتو معاون توسعه و رفاه اجتماعی این سازمان گفته است: با توجه به تجربه خوب و موفق شهرداری تهران در حوزه گردشگری در نوروز و تابستان ۹۲، برای هفته گردشگری برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است که برگزاری تورهای تهرانگردی برای اقشار خاص مثل کودکان کار و خیابان، خانواده‌های نیازمند، زنان سرپرست خانوار که جامعه هدف سازمان رفاه هستند از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

وی با بیان اینکه قراراست با همکاری شهرداری منطقه ۱ تورهای ویژه اتباع خارجی وسفرای مقیم تهران نیز برگزار شود، ادامه داد: دلیل محوریت منطقه یک در این برنامه وجود بیش از ۷۰ سفارت خانه و یا خانه سفرا در این منطقه است.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری برگزاری تورهای ویژه پیروان ادیان توحیدی را نیز در زمره فعالیت‌های در نظر گرفته شده خواند و تصریح کرد: تورهای پیروان ادیان الهی به واسطه حضور اکثریت این همشهریان در منطقه ۶ به مسئولان و کانون‌های این منطقه واگذار شده است.

بتو همچنین برگزاری تورهای نیم روزه تهران‌گردی برای شهروندان تهرانی با کمک تعدادی از آژانس‌های معرفی شده از سوی سازمان میراثفرهنگی از سایر اقدامات در دستور کار خواند و درمورد نحوه برگزاری این تور‌ها و همچنین کسب اطلاع شهروندان از زمان و مکان این تور‌ها هم گفت: این تور‌ها شهروندان را برای بازدید از اماکن دیدنی شهر تهران ساماندهی می‌کنند. بنابراین شهروندان می‌توانند به معاونت‌های اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و یا کانون‌های گردشگری سراهای محلاتشان مراجعه کنند و از برنامه تور‌ها مطلع شوند.

وی همچنین به سایر برنامه‌های هفته گردشگری اشاره و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی در حاشیه دریاچه شهدای خلیج‌فارس با شرکت ۲۰ استان در منطقه ۲۲ شهرداری و البته با دعوت سازمان میراثفرهنگی و مساعدت شهرداری تهران از برنامه‌های در نظرگرفته شده است.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران همچنین به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در پیاده راه «باب همایون» اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه هم با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ در طول هفته گردشگری برپاست و البته تورهای «تهران قدیم» هم با محور بازدید از سقاخانه‌ها و امامزاده‌ها هم از سایر اقدامات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز