خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

ششمین جشنواره ترافیک و رسانه آبان برگزار می‌‏شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۱

موضوع ویژه جشنواره در قالب پرسشی از بیانات سال گذشته مقام معظم رهبری(مد‏ظله - العالی) در خراسان شمالی مبنی بر اینکه «چرا در ترافیک انضباط لازم رعایت نمی‌‏شود؟» الهام گرفته شده است.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری ششمین جشنواره ترافیک و رسانه در ‏ماه آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ ترافیک و ارزیابی آثار نوشتاری، دیداری و شنیداری اصحاب رسانه برگزار می‌‏شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به معضل ترافیک و آسیب‏های جسمی و روحی ناشی از آن در کلانشهر تهران، افزود: جشنواره ترافیک و رسانه طی سال‏های اخیر با هدف گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه رسانه‏ای برگزار شده و پنجمین دوره آن نوید‏بخش افقی روشن در ارتقای فرهنگ ترافیک است.

وی با بیان اینکه برپایی این جشنواره انگیزه‌های خبرنگاران جهت ورود به موضوعات حمل و نقلی را افزایش داده، اظهار کرد: ایجاد اشتیاق در اصحاب رسانه برای فعالیت هر چه بیشتر در حوزه ترافیک، به وجود آوردن حس رقابت حرفه‌ای در میان خبرنگاران از طریق تقدیر از آثار بر‌تر، برقراری تعامل بیشتر میان مسئولان حوزه ترافیک و دست‌اندرکاران رسانه‌ها و تأکید بر انعکاس جامع، دقیق و سریع اخبار این حوزه در رسانه‌های جمعی، از جمله اهداف این جشنواره به شمار می‌‏آید.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه موضوع ویژه جشنواره در قالب پرسشی از بیانات سال گذشته مقام معظم رهبری(مد‏ظله - العالی) در خراسان شمالی مبنی بر اینکه «چرا در ترافیک انضباط لازم رعایت نمی‌‏شود؟» الهام گرفته شده، تصریح کرد: محورهای اصلی جشنواره امسال شامل ترافیک، آموزش و فرهنگ‏سازی - ترافیک، قانون و مجریان - ترافیک و رسانه‏های شهروندی - ترافیک و توسعه پایدار - ترافیک و انسان - ترافیک و حمل و نقل و ترافیک و تعامل بین بخشی است.

سید جعفر تشکری هاشمی در پایان با ذکر این نکته که مجموعه‏ای از برنامه‏‌ها نیز در حاشیه جشنواره مذکور پیش‏بینی شده، خاطرنشان کرد: آموزش تخصصی خبرنگاران در حوزه حمل و نقل و ترافیک، گردهم‌آیی صمیمانه خبرنگاران در قالب همایش پیاده‌روی و برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره از برنامه‌های جانبی جشنواره فوق محسوب می‌‏شود.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه «ششمین جشنواره ترافیک و رسانه» صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان در محل ایوان شمس(تالار حرکت) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز