خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با ایلنا:

۵ نفر از شهروندان تهرانی جان خود را از دست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۲

آتش نشانان با کمک دستگاه های مختلف این خودرو را از زیر بونکر سیمان خارج کرده و سه سرنشین مرد آن را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند که به متأسفانه به شدت جراحات هر سه مرد که میانگین سنی آنها بین ۲۵ تا ۳۵ سال بود، فوت کردند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از جانب باختن یک پسربچه ۱۲ ساله، یک مرد ۵۰ ساله و سه مرد جوان در حوادثرخ داده در شهر تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به تشریح سه عملیات آتش نشانی از عصر روز گذشته تا به امروز پرداخت و گفت: متأسفانه ۵ نفر از شهروندانمان در این حوادثجان خود را از دست داده اند.

وی در تشریح این حوادثگفت: ساعت ۱۷:۴۹ روز گذشته با سقوط یک بالابر ساختمانی در خیابان زمزم کوچه متین یک پسربچه ۱۲ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: ایستگاه ۲۸ آتش نشانی بلافاصله بعد از اطلاع رسانی به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند یک ساختمان ۴ طبقه درحال ساخت که کارگردان آن در حال حمل مسالح توسط بالابر بودند متأسفانه بالابر سقوط کرده و یک پسربچه ۱۲ ساله که در حال عبور بود در زیر این بالابر مانده است. نیروی آتش نشانی با تلاش بسیار این کودک را نجات دادند اما متأسفانه بعد از تحویل این پسربچه به اورژانس وی فوت کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین از برخورد دو دستگاه خودرو در جاده سلقون درساعت ۱۹:۵۷ روز گذشته خبر داد و گفت دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه ۴۰۵ جی ال ایکس با انحراف از مسیر اصلی به شدت با یک دستگاه بونکر سیمان برخورد کرده و سه سرنشین خودرو گرفتار شده اند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با کمک دستگاه های مختلف این خودرو را از زیر بونکر سیمان خارج کرده و سه سرنشین مرد آن را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند که به متأسفانه به شدت جراحات هر سه مرد که میانگین سنی آنها بین ۲۵ تا ۳۵ سال بود فوت کردند.

وی همچنین از سقوط کارگر ۵۰ ساله در داخل چاهی واقع در خیابان مولوی بین میدان قیام و چهار راه مولوی خبر داد و گفت: ساعت ۹:۲۷ دمروز این حادثه اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه چاه در زیر زمین یک نانوایی فانتزی قرار داشت، گفت: کارگر ۵۰ ساله که به دنبال لایروبی و تمیز کردن لوله چاه بود به دلیل تخریب دهانه چاه به چاه پرآب و رسوبات سقوط می کند با وجود تلاش آتش نشانان و سرعت عمل بالای آنها متأسفانه این کارگر ۵۰ ساله نیز صبح امروز جان خود را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز