خبرگزاری کار ایران

نظام مند کردن شبکه توزیع و پخش در کشور

کد خبر : ۱۱۰۰۷۸

نظام مند کردن شبکه توزیع و پخش در کشور به منظور ایجاد بستری مناسب برای کاهش فاصله میان مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف همایش نظام توزیع و پخش کشور است.

ایلنا: ‌ سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای چهارمین دوره در همایش توزیع و پخش کشور حضور خواهد یافت.


به گزارش ایلنا، ششمین دوره همایش نظام توزیع و پخش کشور روز یکشنبه چهاردهم مهرماه جاری کار خود را در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد آغاز می کند و روز دوشنبه ۱۵ مهرماه نیز به کار خود پایان خواهد داد.

در روز ابتدایی این همایش از ساعت ۱۴ کارگاه های آموزشی برگزار می شود و ساعت ۱۸ پس از استراحت و نماز مراسم سخنرانی مقامات، مراسم اهدای تندیس دیموند و توزیع تاییدیه ها انجام می شود.

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز به عنوان بزرگترین توزیع کننده محصولات کشاورزی در پایتخت نیز در این همایش حضور دارد.

پیش از این نیز در سالهای ۱۳۸۸،۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ سازمان میادین میوه و تره بار در این همایش حضور داشت و موفق به کسب تندیس دیموند شد.

در روز دوم این همایش نیز استادان برجسته این حوزه در سان سعدی برج میلاد کارگاه های آموزشی برگزار می کنند.

از جمله اهدافی که این همایش پیگیری می کند، نظام مند کردن شبکه توزیع و پخش در کشور به منظور ایجاد بستری مناسب برای کاهش فاصله میان مصرف کننده و تولید کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز